فرماندار بویراحمد خبرداد: تایید صلاحیت 1400 نامزد انتخابات شوراهای اسلامی در بویراحمد

:: ابتکارجنوب- فرماندار بویراحمد گفت: صلاحیت یک هزار و 400 نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تأیید شد.

سید محمدکاظم نظری افزود: از مجموع 245 پرونده ارجاعی نامزدهای شورای شهر به هیأت اجرایی 240 نفر تأیید صلاحیت شدند. رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد ادامه داد از 245 نفر کاندیدای شورای شهر 2 نفر انصراف دادند و سه نفر رد صلاحیت شدند. به گفته وی 2 نفر از سه نفر رد صلاحیت شده شورای شهر در بویراحمد به دلیل نواقص مدارک تحصیلی بوده و یک نفر دیگر نیز رد صلاحیت شد. فرماندار بویراحمد تعداد افراد ثبت‌نام شده برای شوراهای روستایی را یک هزار و 215 نفر ذکر کرد و گفت: صلاحیت یک هزار و 160 نفر از این تعداد تأیید و 34 نفر رد شدند و 21 نفر نیز انصراف دادند. 

نظری بیان کرد: براساس برنامه روزشمار هیأت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی، امروز شنبه دوم اردیبهشت‌ماه تأیید صلاحیت افراد به آنها اعلام شد. وی از تمامی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست قانون را رعایت کنند و از هرگونه بی اخلاقی در تبلیغات، نشست‌ها و دیدارها خودداری کنند. وی ابراز داشت: معترضین تأیید صلاحیت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ سوم تا ششم اردیبهشت فرصت اعتراض دارند. نظری در پایان افزود: نتیجه رسیدگی نهایی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا توسط هیات مرکزی نظارت 10 تا 17 اردیبهشت به آنها اعلام می‌شود. 

تأیید صلاحیت 151 نامزد شورای شهر در کهگیلویه

دبیر ستاد انتخابات شورای اسلامی کهگیلویه گفت:151 نامزد انتخابات شورای اسلامی این شهرستان در هیات‌های اجرایی و شورای نظارت تأیید صلاحیت شدند.اسلام خسروی اظهار داشت: 157 نفر در شهرستان کهگیلویه برای انتخابات شوراها شهر ثبت‌نام کردند که 6 نفر از آنان انصراف دادند. وی بیان کرد: از این تعداد 88 نفر در دهدشت،‌ 16 نفر در سوق،19 نفر در شهر قلعه رئیسی و 28 نفر در دیشموک تأیید صلاحیت شدند. وی گفت: کسانی که قصد انصراف از کاندیداتوری دارند با مراجعه به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری انصراف خود را اعلام کنند. معاون فرماندار کهگیلویه گفت که هرگونه تبلیغات قبل از موعد انتخاباتی خلاف قانون است و با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود. خسروی افزود: فعالیت‌های فضای مجازی به‌صورت مستمر از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط، رصد و با موارد خلاف قانون برخورد می شود. وی با تقدیر از تلاش هیات های اجرایی و نظارت شهرستان اظهار کرد: انتظار می‌رود مردم و مسئولان در جهت اجرای انتخاباتی صحیح و سالم با ستاد انتخابات همکاری کنند. 

95 نفر از کاندیدای شورای شهر دوگنبدان تأیید صلاحیت شدند 

عبدالرحیم رحیمی رئیس ستاد برگزاری انتخابات شهرستان گچساران در جمع خبرنگاران فارس با اشاره به تعداد ثبت نام شدگان برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان اظهار کرد: تعداد 101 نفر برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهردوگنبدان نام‌نویسی کرده‌اند.رئیس ستاد برگزاری انتخابات شهرستان گچساران افزود: از مجموع تعداد 101 نفر ثبت‌نام شده تعداد 95 نفر تایید صلاحیت، یک نفر انصراف و تعداد 5 نفر رد صلاحیت شده‌اند. وی با اشاره به رد صلاحیت 5داوطلب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان بیان کرد: از تعداد 5 نفر رد صلاحیت شده یک نفر به خاطر نقص مدرک و 4 نفر دیگر بر اساس استعلام مراجع چهارگانه از سوی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رد 

تایید صلاحیت همه کاندیداهای انتخابات شوراهای باشت 

فرماندار باشت گفت: ۲۰۷ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان باشت ثبت نام کردند که صلاحیت همه آنها مورد تایید قرار گرفت.سید مسعود حسینی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۲ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر باشت ثبت نام کرده بودند که همه ۲۲ نفر ثبت نام کننده تایید صلاحیت شدند.وی افزود: به طور کلی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان باشت ۲۰۷ نفر ثبت‌نام کرده بودند که صلاحیت همه آنها تایید شد و از این تعداد ۲۲ نفر شهر باشت و ۱۸۵ نفر نیز برای روستاهای شهرستان باشت نامزد انتخابات شدند.فرماندار باشت گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر از ۲۱ اردیبهشت آغاز و به مدت ۷ روز یعنی تا بامداد ۲۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی دنا اعلام شد 

از مجموع 495 کاندیدای نام نویسی شده در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا21 نفر در شهرستان دنا رد صلاحیت شدند.فاضل پور خسرو از رد صلاحیت 21 نفر از کاندیداهای ثبت نامی در انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد.دبیر ستاد انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان دنا در گفت و گو با سفیردنا با بیان اینکه بعد از بررسی هییت های اجرایی و نظارت شهرستان دنا از مجموع 495 فرد نام نویسی شده در انتخابات شوراها 21 نفر به دلایل مختلف رد صلاحیت شده اند گفت:این افراد به علل مختلف مانند مدرک تحصیلی و یا مواردی مشابه این که به صراحت ناقض قانون شوراها بود رد صلاحت شده اند.وی با اشاره به اینکه رد صلاحیت این افراد به این معنا که این افراد مشکل خاصی داشته اند نیست و این افراد می توانند طی چهار روز اینده نسبت به اعتراض به رای هییت نظارت شهرستان اقدام کنند.پورخسرو افزود: صلاحیت این افراد در هییت نظارت استان بررسی می شود و ممکن است در این مرحله این افراد تایید صلاحیت شوند.دبیر ستادانتخابات شوراهای شهرستان دنا افزود:از مجموع ثبت نام کنندگان نیز تا کنون دو نفر در بخش مرکزی و هفت نفر در بخش پاتاوه از حضور در انتخابات پیش رو انصراف داده اند.وی خاطر نشان کرد:نتیجه نهایی بررسی صلاحیتها 17 اردیبهشت از طرف هییت نظارت استان به اطلاع کاندیدا

تاریخ درج :  1396/2/2

تعداد بازدیدها : 151

ارسال نظر