سرپرست فرمانداری چرام منصوب شد

طی حکمی از طرف موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، داریوش پاداش  معاون فعلی فرماندار با حفظ سمت  به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چرام منصوب شد.

 

این آئین با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری ،امام جمعه شهر چرام و شورای اداری در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت چرام برگزار شد .

الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام در این آئین با اشاره به ماه پرحادثه و تلخ و شیرین خرداد گفت:این مسئولیت ها ماندنی نیستند و در نظام هدف همه خدمت است.

وی بیان کرد:ابراهیم فتاحپور از نظر علمی تسلط خوبی بر جامعه شناسی روز داشتند و انسانی پاک دست و صادق بودند.

بخشدار چرام گفت:پاداش سرپرست فعلی فرمانداری چرام از نیروی های باتجربه و کاردان وزارت کشور هستند.

وی با ذکر شعری از سید محمد خاتمی در رابطه با با مخالفان خود موجب تشویق حضار در جلسه شد.

فرماندار سابق چرام با اشاره به مدت زمان ۳ساله مسئولیت خود در چرام گفت:ما با خود عهد بستیم هرجا که رفتیم بر مبنای صداقت و نیکی به مردم خدمت کنیم و مرزی برای این مسئله قائل نشدیم.ما باید با آن تربیتی که کسب کرده ایم بتوانیم خدمت گذار مردم باشیم.

این مسئول در ادامه افزود:انتظار من از همه مدیران این است که به عنوان یک تیم کار کنند و به فرماندار جدید کمک کرده تا در مسئولیتی که قرار است عهده دار شود، بتواند شهرستان چرام را مدیریت کند.مدیران اگر واقعا نگران شهرستان چرام و دلسوز این شهرستان هستند، باید به فرماندار جدید کمک کرده که ادامه راه را بتواند رهبری و مدیریت کند.

فتاحپور با اشاره به نقش سید محمد خاتمی در انتخابات گفت:وی از دلسوزان نظام هستند و با پیام تصویری خود در موقع انتخابات به دغدغه های رهبری پاسخ دادند.

وی افزود:بی طرف ترین آدم در انتخابات چرام بودم با وجود اینکه اصلاح طلب بودم و خانواده ام هم اصلاح طلب بوده از استاندار دولت احمدی نژاد ددر استان پست گرفتم و در دوره مسئولیت خود در شهرستان چرام مخالفین فکری خود را بیشتر حرمت کردم.

فرماندار سابق چرام با اشاره به انتخابات گفت:عالی ترین انتخابات را برگزار کردیم و به یک نفر قول بیجا ندادم .

ابراهیم فتاحپور با ذکر چند نکته در دوران مسئولبیت خود گفت:مراسم تشییع شهدای گمنام از بهترین خاطراتم در چرام بود و البته خاطرات تلخی هم داشتم همچمون مرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی در سطح کلان و دیگری مرگ دکتر ولوی که ما را تکان داد و هیچ کس آن را نشناخت و این قدر این مراسم عظمت داشت که دکتر افشانی استاندار فارس وفای عهد و دوستی خود را به مدیرش به جا آورد و در مراسم ختم ایشان حضور فعالی داشت.

وی ضمن طلب حلالیت از همه مردم چرام خداحافظی نمود.

در پایان این مراسم از زحمات ابراهیم فتاحپور فرماندار سابق چرام تجلیل شد و داریوش پاداش به عنوان سرپرست فرمانداری چرام منصوب شد./ کبنا نیوز

تاریخ درج :  1396/3/21

تعداد بازدیدها : 1510

ارسال نظر