در آئین تکریم فرماندار سابق چرام مطرح شد/ آخرین‌ حرف‌های فتاح‌پور؛ عزل نشدم/ خواستار استعفا بودم / برخی‌ها معنای اصلاح‌طلبی را اشتباه گرفته‌اند

فرماندار چرام ا اشاره به استعفای خود، گفت: برخی رسانه‌ها از عزل و برکناری خبر دادند در حالی ماجرای استعفای ما به یکسال پیش برمی‌گردد که با مخالفت روبرو شد و قول آن را از آقای استاندار برای بعد از انتخابات گرفتیم.

به گزارش کبنا، ابراهیم فتاح‌پور در آیین تکریم و آخرین شورای اداری با اشاره به حادثه تروریستی تهران و با بیان اینکه جمهوری اسلامی در زمینه مبارزه با تروریست سابقه داشته و حرف برای گفتن دارد، اظهار کرد: این حادثه، برای وسعت، بزرگی و امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران ترقه‌ای بیش نبود، انسانیت آزادی خواهان ما بدون حریم و مرز است.

فرماندار چرام با اشاره به این مطلب که حادثه تروریستی تهران کارکرد مثبتی داشت گرچه از ظرفیت مردمی نظام استفاده کردند، عنوان کرد: جرایم گاهی کارکرد مثبت دارند، و این حادثه ما را مستحکم‌تر و انسجام ما را بیشتر کرد، در این میان اصلاح طلب و اصولگرا و یا رادیکال معنایی نداشت، برای سربلندی ایران اسلامی، همدلی و وحدت صورت گرفت.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به استعفای خود از فرمانداری چرام  اشاره کرد و با یادآوری این مطلب که ما با خود عهد بستیم هرجا رفتیم بر مبنای صداقت و نیکی به مردم خدمت کنیم و مرزی برای این مسئله قائل نشدیم، گفت: ما باید با آن تربیتی که کسب کرده‌ایم بتوانیم خدمت‌گذار مردم باشیم، انتظار من از همه مدیران این است که به عنوان یک تیم کار کنند و به فرماندار جدید کمک کرده تا در مسئولیتی که قرار است عهده دار شود، بتواند شهرستان چرام را مدیریت کند.

این مسئول، اضافه کرد: مدیران اگر واقعا نگران شهرستان چرام و دلسوز این شهرستان هستند، باید به فرماندار جدید کمک کرده تا بتواند ادامه راه را رهبری و مدیریت کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد و در همه دنیا سربلند است، تصریح کرد: مناقشه اتمی از یادمان نمی‌رود، ۱۲ سال روی انرژی اتمی که موضوع ساده‌ای است، گره زدند، اسرائیل، فرانسه، آمریکا، پاکستان و ..ولی کشورهایی که بیشترین نفع را در این میان برد امارات متحده بود که گره به این مسئله میزد چون نفع اقتصادی آنها در این موضوع است.

رئیس شورای اداری چرام، ادامه داد: مسؤولان یک تصمیم بخردانه و عاقلانه به عنوان نرمش قهرمانانه گرفتند و دستور مذاکره دادند و امروز جمهوری اسلامی ایران یک بازیگر فعال در عرصه بین‌المللی است و این از خدمات دولت به مردم عزیز کشورمان است.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات و تاکید بر اینکه عوامل اجرایی انتخابات شهرستان چرام یکی از بی‌طرف‌ترین عوامل هستند، گفت: در دور گذشته انتخابات مجلس اسلامی وضعیت قرمز انتخاباتی داشتیم و بدترین گمانه‌های سیاسی از آن می‌شد اما یک فضای سفید و آرام بر مبنای بی‌طرفی در چرام حاکم شد.

فتاح‌پور، تصریح کرد: حاضر هستم قسم یاد کنم که از بی‌طرف‌ترین مسئولان در انتخابات بودم، گرچه طرفدار اصلاح طلبی بوده و از اصلاح‌طلب‌ترین انسانها بوده و از نوع ناب و جامعه شناسی آن، چرا که برخی معنای اصلاح‌طلبی را اشتباه گرفتند.

در پایان فرماندار چرام با اشاره به استعفای خود، گفت: برخی رسانه‌ها از عزل و برکناری خبر دادند در حالی ماجرای استعفای ما به یکسال پیش برمی‌گردد که با مخالفت روبرو شد و قول آن را از آقای استاندار برای بعد از انتخابات گرفتیم./ کبنا نیوز

تاریخ درج :  1396/3/21

تعداد بازدیدها : 193

ارسال نظر