فراخوان منتخبین شورای شهر چرام برای انتخاب شهردار

منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر چرام طی اطلاعیه ای از دواطلبین کاندیدای شهرداری چرام خواستار ارسال رزمه شدند.

بعداز جلسه مشترک منتخبین شورای شهر چرام با ارسال اطلاعیه ای از کاندیداهای داوطلب سمت شهردار چرام خواهان ارسال رزمه و برنامه مدون کاری تا پایان تیرماه ۹۶ و تحویل به هرکدام از اعضای. منتخب شورای شهر چرام شدند.

متن اطلاعیه منتخبین شورای شهر چرام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

شهروندان محترم چرام ما معتقدیم که دوران رقابت تمام شده و فصل رفاقت و همدلی شروع شده است و امروز ما نماینده همه مردم در شورای شهرچرام هستیم و موظفیم به مشکلات و مطالبات همه مردم توجه داشته باشیم.

با توجه به جایگاه نظارتی شورای شهر, شهروندان چرام مطمئن باشند که در شورای پنجم موضوع نظارت بر شهرداری با جدیت دنبال خواهد شد.

با توجه به اینکه طبق قانون مهمترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار خواهد بود و بر همین اساس اعضای منتخب شورای شهر چرام جلسات متعددی را در کمال آرامش و با همفکری و همدلی برگزار کرده و همچنان ادامه می دهند که شهردار ی متعهد و دلسوز وکاردان و آگاه به امورات شهری وآشنا باشرایط منطقه برای شهر چرام انتخاب شود.

شهروندان عزیز چرام مطمئن باشید ما به دنبال انتخاب بهترین گزینه بدون از حواشی برای مدیریت شهر چرام هستیم و تلاش خواهیم کرد امانت دار خوبی برای آرای مردم باشیم.

بنابراین از همه عزیزان که دغدغه انتخاب شهرداری اصلح را برای شهر خود دارند انتظار داریم که فرصت دهند تا در فضایی آرام وبه دور از هیاهووتنش وبا همدلی انشاء‌الله در چهارچوب قانون شوراها شخصی را انتخاب نماییم که شرایط مذکور را داشته باشد . از فردا فراخوان دریافت رزومه و برنامه کاندیداهای داوطلب جهت تصدی سمت شهردار چرام اعلام می شود.
و کاندیداهای داوطلب می توانند رزومه و برنامه کاری مدون خود را به هریک از اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر چرام. جهت بررسی تحویل دهند.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستکار”

“منتخبین پنجمین دوره شورای شهر چرام

تاریخ درج :  1396/4/17

تعداد بازدیدها : 1449

ارسال نظر