برگزاری کنگره شهدای بهمئی در اسفندماه امسال

دبیر اجرایی کنگره شهدای بهمئی از برگزاری کنگره شهدای بهمئی در نیمه اسفندماه سال جاری در شهرستان بهمئی برگزار می شود.
 

کیامرث منصوری امروز  اظهار کرد: آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا از اهداف برگزاری  یادواره‌هاست.

وی تصریح کرد: شهدا مایه سربلندی، افتخار و عزت ایران هستند و برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره این غیورمردان، پاسداشت بخشی از رشادت‌های آنان است و پیام برگزاری یادواره شهدا حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و حمایت از ولایت است.

منصوری افزود: از عوامل مهم افزایش مشکلات در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی و اجتماعی، تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی عنوان کرد: شهدا و ایثارگران با تاسی از فرهنگ و تعالیم اسلامی و عاشورا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رشادتهای بسیار آفریدند و امروز ادامه راه آنان مهمترین وظیفه همه بخش‌های جامعه است زیرا فرهنگ ایثار و شهادت، کشور و نظام ما را در برابر ترفندهای دشمنان بیمه می‌کند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه فرزندان بهمئی رشادتهای زیادی در دوران جنگ تحمیلی انجام داده‌اند گفت: در سالهای متمادی اقداماتی در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان بهمئی صورت گرفته است که این اقدامات خوب، اما کم بوده که با رایزنی‌هایی که صورت گرفته، پیشنهاد شد که کنگره بزرگ شهدای بهمئی سراسر کشور در جهت وحدت و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برگزار شود.

دبیر اجرایی کنگره شهدای بهمئی گفت: از تمام فرزندان و مدیران بهمئی که در سر تا سر کشور هستند و مسوولیت در این نظام مقدس دارند تقاضامندیم ما را در این رسالت بزرگ و ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت یاری کنند.

وی افزود: از رشادتهای فرزندان بهمئی در کتاب‌هایی که در زمینه دفاع مقدس بوده، کم نوشتند و ما در نظر داریم که یک‌ کتاب از کلیه شهدای بهمئی سراسر کشور جمع آوری کنیم و به چاپ برسانیم واین دلاوری‌ها و رشادت‌ها را به نسل امروز منتقل کنیم.

تاریخ درج :  1396/8/1

تعداد بازدیدها : 1337

ارسال نظر