افزایش اعتبارات شهرداری های استان امسال 193 میلیارد تومان به شهرداری های استان اختصاص یافت

معاون عمرانی استاندار گفت: در سال 1392 بودجه شهرداری‌های افزایش اعتبارات شهرداری های استانکهگیلویه و بویراحمد 538 میلیارد ریال بود درحالی‌که میزان اعتبار شهرداری‌های این استان در سال 1396 به بیش از یک هزار و 930 میلیارد ریال افزایش یافت.
پژمان نیک اقبالی در مراسم معارفه شهردار دوگنبدان افزود: اعتبارات شهرداری های هفده گانه ی استان نسبت به 4 سال قبل 256 درصد رشد داشته است.
وی به توسعه فضای سبز در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: سرانه فضای سبز شهرهای استان از 6.3 مترمربع در سال 1392 به 9 مترمربع در سال جاری افزایش یافته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: سرانه فضای شهر دوگنبدان از هشت متر مربع در چهار سال قبل به 11 متر مربع رسیده است که به میانگین 12 متر مربع  کشور نزدیک است.
نیک اقبالی به اختصاص اعتبار برای بدهی های شهرداری اشاره کرد و گفت: 600 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت بدهی شهرداری‌ ها به استان اختصاص یافت که از این میزان 300 میلیارد ریال به شهر دوگنبدان اختصاص یافت.
وی مهاجرت مردم از روستاها به حاشیه شهرهای استان را یادآور شد و افزود: در چهارسال گذشته جمعیت شهرنشینی استان از 52 درصد به 54 درصد افزایش یافته است.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم گفت: امسال 630 میلیارد ریال اعتبار برای فعالیت های عمرانی به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافت.
غلامرضا تاجگردون افزود: در چندسال گذشته کارهای مطلوبی شامل بهسازی بافت 3 هزار واحدی فرسوده ، بهسازی خیابان بلادیان، توسعه فضای سبز و پارکها و بهسازی معابر شهری در دوگنبدان انجام گرفته است. 
در پایان این نشست مسعود ظفری به عنوان شهردار دوگنبدان معرفی و از خدمات اردلان زینل زاده قدردانی شد.

تاریخ درج :  1396/8/1

تعداد بازدیدها : 1294

ارسال نظر