محور " یاسوج ـ سی‌سخت" با اولویت تکمیل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود اعتبار و وجود معارضات اجتماعی از مهم‌ترین دلایل کندی روند ساخت محور یاسوج ـ سی‌سخت است.

محمد علی علیمردانی ‌چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه‌های راه‌سازی به دلیل بالا بودن هزینه‌ها ،سختی کار و زمان‌بر بودن پروه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و بیشتر در این راستا است، اظهار داشت: محور ارتباطی یاسوج ـ سی‌سخت یکی از پروژه‌های اولویت دار استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هزینه راه‌سازی در این استان به جهت وضعیت جغرافیای نسبت به سایر استان‌ها بالاتراست، عنوان کرد:  کمبود اعتبار، وجود معارضات اجتماعی وملاحضات زیست میحطی از جمله مهم‌ترین دلایل روند کندی پیشرفت پروژه یاسوج ـ سی‌سخت است.

علیمردانی خوستار همکاری مردم استان در خصوص تملک اراضی در برخی محورها که یکی از عوامل مهم کندی پیشرفت پروژه‌ها است؛ شد.

وی با ابراز گلایه از اینکه برخی از محورهای ارتباطی استان را با نام جاده مرگ یاد می‌کنند، اظهار داشت: ما نقد پذیر هستیم و جایی اگر نقد به مجموعه ما وارد باشد آن را به جان می‌خریم ولی راه و شهرسازی در همه این حوادث دخیل نیست به عنوان مثال مسیر چهار خطه‌ای که حد مجاز رانندگی درآن 90 کیلومتر است و رانندگی با سرعتی بیش از این موجب آتش گرفتن ماشین و در نهایت مرگ 5 نفر می‌شود، وقوع این حادثه بیشتر ناشی از بی‌احتیاطی راننده است.

علیمردانی تاکید کرد:  از این رو از عوامل موثر در کاهش تصادف لزوم نهادینه شدن فرهنگ رانندگی و متعهد بودن به اجرایی قوانین رانندگی از سوی رانندگان و شهروندان است.

تاریخ درج :  1396/8/4

تعداد بازدیدها : 1325

ارسال نظر