38هزار اشتراک فاضلاب در کهگیلویه وبویراحمد واگذار شده است

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون افزون بر 38هزار اشتراک فاضلاب در شهرهای دارای شبکه فاضلاب این استان واگذار شده است.طهمورث گودرزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد 32 هزار مشترک در شهر یاسوج و سایر مشترکین در شهرهای دهدشت و دوگنبدان هستند.
شمار مشترکان فاضلاب در این استان درپایان سال 92 حدود 20 هزار مشترک بود و در چهار سال اول دولت تدبیر و امید افزون بر 18هزار اشتراک فاضلاب در استان واگذار شده است.
طول شبکه جمع آروی فاضلاب شهرهای استان بیش از 290 کیلومتر است و در چهار سال اخیر بیش از 64 کیلومتر به شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای استان افزوده شده است.
ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با 70 درصد افزایش در دولت تدبیر و امید از 44 هزار متر مکعب به 75 هزار و 200 متر مکعب رسید.
وی افزود: علاوه بر شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنیدان در شهرهای سی‌سخت و چرام نیز شبکه جمع‌آوری فاضلاب در حال اجراست .
عملیات اجرایی دو تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای سی سخت و چرام نیز در سال جاری آغاز شده است.
گودرزی با بیان اینکه داشتن انشعاب آب و فاضلاب در شهرهای دارای شبکه جمع‌آوری فاضلاب لازم و ملزوم یکدیگر است ، اظهار کرد: کلیه مالکان واقع در محدوده شبکه جمع‌آوری فاضلاب که نسبت به نصب انشعاب فاضلاب اقدام نکرده‌اند، باید تقاضای نصب انشعاب فاضلاب خود را به ادارات آبفای محل سکونت خود ارائه کنند.
وی افزود: در سه ماه اخیز بیش از 10 هزار دعوتنامه نصب انشعاب فاضلاب از طریق امور مشترکین آبفای استان با هدف آگاه سازی و اطلاع رسانی چاپ و بین شهروندان شهرهای دهدشت، گچساران، چرام و سی‌سخت توزیع شده است.
معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهروندان در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد نصب انشعاب فاضلاب به واحد مشترکین اداره آب و فاضلاب محل سکونت خود مراجعه و یا تماس گیرند.

 

تاریخ درج :  1396/8/6

تعداد بازدیدها : 1318

ارسال نظر