تدوین برنامه پنج ساله درکهگیلویه وبویراحمدبرتوسعه متوازن همه مناطق استواراست

علی محمد احمدی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی اظهار داشت: با تدوین و اجرای صحیح و دقیق برنامه پنج ساله در دستگاه ها و همچنین طرح آمایش سر زمینی میزان خطاها و انحراف در مسیر توزیع اعتبارات و منابع تا حدود زیادی اصلاح خواهد شد.
برخی مسئولان و مردم در شهرستانها و مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد بر توزیع ناعادلانه منابع و اعتبارات در سطح استان ناراضی هستند و استاندار نیز اصلاح این روند را یکی از برنامه ها و اولویت های اساسی خود قرار داده است.
وی بیان کرد که برنامه توسعه پنج ساله دستگاه ها در استان به گونه ای طراحی می شود که شتاب توسعه ای در مناطق کمتر برخوردار نسبت به مناطق توسعه یافته استان بیشتر خواهد شد.
وی افزود: البته این برنامه پنج ساله باید به گونه ای طراحی، تدوین و اجرا شود که وضعیت موجود، اقدامات و عملکردهای هر دستگاه در دوره های مختلف 6ماهه، یک ساله و تا پایان پنج ساله به طور دقیق و شفاف مشخص باشد.
احمدی یکی از شاخص های اساسی برای تخصیص و جذب اعتبارات برای هر دستگاه اجرایی و حتی شهرستان ها را منوط به داشتن و ارایه برنامه دانست.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برخی ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه در شهرستان گرمسیری بهمئی نیز گفت: این منطقه نقطه اتصال به مراکز و بنادر جنوبی است و باید از این فرصت برای توسعه و رفع چالش های موجود شهرستان بهره برد.
احمدی یادآور شد: مقدمات لازم برای آغاز عملیات اجرایی 2 نیروگاه برقآبی در شهرستان های کهگیلویه و بهمئی نیز فراهم شده که با بهره برداری از آنها مشکلات موجود در زمینه قطعی مکرر برق در این شهرستان ها به ویژه بهمئی مرتفع خواهد شد.
شهرستان 40 هزار نفری بهمئی از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد در فاصله حدود 300 کیلومتری یاسوج مرکز این استان واقع شده است.

تاریخ درج :  1396/8/14

تعداد بازدیدها : 1292

ارسال نظر