6طرح راهسازی با 2هزار میلیارد ریال اعتبار در گچساران در دست اجراست

عبدالرحیم رحیمی افزود: این تعداد طرح‌ در جاده اصلی در مسیر گچساران به بهبهان، گچساران به باباکلان و بی‌بی حکیمه و گچساران - پازنان و چهار راه بی بی حکیمه(س) به طول 83 کیلومتر در دست اجراست.
وی بیان کرد: بهره برداری از این تعداد طرح نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری به دلیل بهبود جاده ارتباطی بارگاه بی‌بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) دارد.
رحیمی ابراز کرد: طرح عمرانی گچساران به بابا کلان و بی بی حکیمه(س) در 2 فاز با اعتباری بیش از 680 میلیارد ریال در دست اجراست.
فرماندار گچساران طول این طرح را 16 کیلومتر ذکر کرد و گفت: این طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی 40 درصد در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: طرح راهسازی گچساران به پازنان و بی بی حکیمه(س) در سه فاز با اعتباری بیش از 600 میلیارد ریال هم اینک در دست اجراست.
وی، میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح را 25 درصد ذکر کرد و گفت: این طرح به طول بیش از 27 کیلومتر در دست اجراست که در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
وی ابراز کرد: طرح گچساران به بهبهان به طول 40 کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در دست اجراست.
فرماندار گچساران تصریح کرد: 770میلیارد ریال اعتبار برای این طرح بزرگ اختصاص داده شده است که در صورت جذب در سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.
بیش از 100کیلومتر راه اصلی و 40 کیلومتر راه روستایی در دولت تدبیر و امید در این شهرستان آسفالت شد.
405کیلومتر راه روستایی، 27 کیلومتری چهارخطه، 90 کیلومتر راه اصلی و 176 کیلومتر راه فرعی در شهرستان گچساران وجود دارد.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. 

تاریخ درج :  1396/8/14

تعداد بازدیدها : 1292

ارسال نظر