شهدای دانش آموز اسطوره های پایداری و مقاومت هستند

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز یکشنبه در یادواره 89 شهید دانش آموز شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: شهدای دانش اموز برای حفظ آرمانهای انقلاب در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند.
وی بیان کرد: شهدای دانش اموز با آگاهی و از جان گذشتگی برای حفظ آرمانهای انقلاب راهی دفاع مقدس شدند.
میرمحمدی تصریح کرد: جایگاه امروز ایران اسلامی در عرصه های سیاسی و بین المللی مرهون فداکاریهای دانش آموزان و جوانان دیروز و پشتکار و تلاش جوانان و دانش آموزان امروز است.
وی با اشاره به اینکه کم سن و سال ترین شهید دفاع مقدس ،شهید علی پور دانش اموز 13 ساله از استان است ،گفت: این برای استان کهگیلویه وبویراحمد یک افتخار بسیار بزرگ محسوب می شود.
میرمحمدی اظهار کرد: امروز دانش آموزان در خط مقدم هجمه های دشمنان قرار گرفته و لزوم بهره مندی و آشنایی آنان با ارزشهای ناب محمدی ، اسلام ، قرآن و ولایت اولویت دارد .
وی با اشاره به اهمیت تقویت مبانی دینی و اشاعه فرهنگ قرآنی در مدارس خاطرنشان کرد: دانش آموزان با تجهیز به سلاح علم و دانش و آگاهی توام با معنویت می توانند ادامه دهنده راه شهدای دانش آموز باشند.
در این یادواره نمایشگاه آثار، عکس و مهمات جنگی نیز به مدت یک هفته برای دانش اموزان برپا شد.
یادواره 89 شهید والامقام شهید دانش اموز در دبیرستان دخترانه شاهد دهدشت با همکاری بنیاد شهید، آموزش و پرورش و سپاه پاسداران برگزار شد. 
شهرستان 131 هزار نفری کهگیلویه 314 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

تاریخ درج :  1396/8/14

تعداد بازدیدها : 1286

ارسال نظر