۹ دی‌ روز دفاع از انقلاب اسلامی و قانون اساسی است

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹ دی‌ماه روز بصیرت، میثاق امت با ولایت، دفاع از انقلاب اسلامی و قانون اساسی است.

عدل هاشمی‌پور  اظهار داشت: حضور باشکوه و تاریخی امت در 9 دی‌ماه نشان داد که تعبیر حکیمانه حضرت امام (ره) که فرمودند ملت ایران، ملتی بهتر از عهد رسولله (ص) است معنا و تجلی پیدا کرد. 

وی عنوان کرد: ملتی که در بوجود آمدن انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران پشت سر امام خود مسیر تاریخ را دگرگون کردند در ادامه نهضت نیز در عرصه‌های مختلف با درک صحیح شرایط کشور، منطقه و جهان برای جلوگیری از تفرقه و شکاف که خواست دشمنان و مستکبرین عالم بوده، همواره بسیار هوشمندانه دین خود را به مکتب عاشورایی انقلاب ادا نموده‌اند. 

وی با تاکید بر اینکه 9 دی یکی از روز‌های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، ادامه داد: فتنه 88 یکی دیگر از انتقام‌ها و طراحی‌های دشمن با هدف برهم زدن اتحاد مردم برای ضربه زدن به قانون اساسی و نظام اسلامی بوده که با بصیرت مردم و حضور با صلابت آن‌ها تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب طومارش در هم پیچیده شد تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم بخورد. 

هاشمی‌پور افزود: انتظار می‌رود تمام آحاد ملت بویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در مراسم گرامی‌داشت 9 دی به‌ منظور پاسداری از دستاوردهای والای نظام اسلامی که مهم‌ترین آن قانون اساسی و اصل مترقی ولایت فقیه بوده حضور باشکوه داشته باشند.

تاریخ درج :  1396/10/9

تعداد بازدیدها : 228

ارسال نظر