در تمامی رسانه ها هم اعلام می کنم اگر مشکلات بیکاری را حل نکردم مقابل مجلس خود را به آتش میکشم


هرکسی گفت غلام مردم است دروغ می گوید/مشکلات بیکاری را حل نکنم در جلوی مجلس خودم را آتش می زنم؟!/گاز سمی را ما تنفس می کنیم نفعش برای دیگری است
حجت الاسلام علیزاده:این قول را می دهم اگر مشکل بیکاری گچساران و باشت را نتوانستم حل کنم در اینصورت 20لیتر بنزین در جلوی مجلس شورای اسلامی به خودم می ریزم و خودم را آتش می زنم؟! چراکه برنامه هایی دارم که به خوبی قابل اجراست.

 

به گزارش ابتکار جنوب به نقل از آفتاب جنوب ،حجت الاسلام سید اسماعیل علیزاده،کاندیدای انتخابات مجلس 98در گچساران و باشت در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان ها با اشاره به اهدافش برای ورود به انتخابات مجلس آینده ،گفت:بنده فرزند یکی از بزرگمردان ایل باوی ، نوه مرحوم حاج "ولی علیزاده" و نوه مادری فرزند مرحوم "حاج محمد موسوی" که ایشان داماد طایفه بنام دولتیاری هستند.

 

وی افزود:پدر بزرگ بنده(علیزاده) پیش از دوران انقلاب،فردی انقلابی بودند و مرحوم حضرت آیت الله ملک حسینی کاملا این بزرگوار را می شناختند،تا اینکه انقلاب به پیروزی رسید و در اوایل انقلاب عمویم را ترور کردند و منزلشان نیز توسط رژیم بعث صدام بمباران شد.

علیزاده تصریح کرد:عموی بزرگوار بنده نیز مرحوم "حاج علیشیر علیزاده" ؛که فکر نکنم کسی باشد در منطقه او را نشناسند ،به هر حال خانواده بنده این افتخار را داریم که همه سرباز ولایت هستیم، چون پدربزرگ و پدرم به ما یاد داده اند که در خط ولایت باشیم.

 

این کاندیدای انتخابات مجلس اظهارکرد:خانواده بنده در دوران انقلاب زحمت های بسیاری کشیدند و در جنگ تحمیلی نیز  این افتخار را داریم که جانبازانی تقدیم نظام اسلامی کرده ایم،بنده حقیر هم در سنگرهای دیگری همچون حوزه و دانشگاه ورود کردم.

 

شاگردی مرحوم آیت الله ملک حسینی

وی درادامه تصریح کرد:بنده متولد 1359هستم و دوران ابتدایی و راهنمایی و دیگر مقاطع را در شهرستان باشت گذراندم و در سال 77نیز واردحوزه علمیه شیراز شدم و در همان اوایل شاگرد مرحوم آیت الله ملک حسینی و دیگر اساتید بودیم که درجات علمی را در معیت استادان بزرگی یکی پس از دیگری طی کردیم.

 

علیزاده اظهارکرد:امروز هم در حوزه علمیه شیراز این افتخار خدمتگزاری را داریم؛حدود چند سال است که در منطقه ارژن به مرکزیت شهرستان خان زنیان ،نماینده سازمان تبلیغات در آن منطقه شدیم و خودمان را وقف خدمت به مردم کرده ایم.

 

هدف از ورود در عرصه سیاسی

این کاندیدای انتخابات آینده مجلس گفت:در طول این مدت و در این منطقه در حد توان توانستیم کارهایی انجام بدهیم و اما اینکه در عرصه سیاسی ورود کرده ایم این است که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و متاسفانه برخی ها بعد از انقلاب بدنبال پست و مقام هایی بودند، اما حضرت امام راحل فرمودند که جمهوری اسلامی و نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

به جوانان میدان بدهید

وی افزود:دوستان و سروران گرامی در عرصه های انتخابات سالهای گذشته وارد شدند و زحمت ها هم کشیدند و نتیجه را هم مردم دیدند ؛اینک 40سال اول انقلاب تمام شد و در گام دوم انقلاب  مقام معظم رهبری خیلی تاکید داشتند که به جوانان میدان بدهید و بگذارید جوانان در عرصه های مختلف وارد شوند.

با هیچ شخصی رقابت ندارم

علیزاده درادامه اظهارکرد: گام دوم برای کشورمان بسیار مهم است و بنده حقیر هم تکلیف برخود دیدم و در طول این یکسال با خیلی از حضرات سیاسیون نشست داشتم، بنده با هیچ شخصی نه دشمنی دارم و نه رقابت و همه را برادر و برابر می دانم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اصلاحطلب و اصولگرا برادر و برابر هستند.

 

همه باید سرباز ولایت باشیم

این کاندیدای انتخابات مجلس تصریح کرد:بنده معتقدم که نباید مرز بندی سیاسی در اینگونه موارد وجود داشته باشد،هرچند هم معتقدم که باید مثل جریان فوتبال استقلال و پرسپولیس کمی باید جذبه باشد نه اینکه بیاییم و تفکرات را به این سو ببریم که فلان چنین است و فلان نیز چنان است که همه باید سرباز ولایت و مطیع امر ولایت باشیم.

 

حل تنها 20درصد از مشکلات

وی افزود:در طول این یکسال که به میدان انتخابات قدم گذاشته ام با خیلی از بزرگان و سیاسون مشورت کرده ام که این جوانان درد دلی دارند و اولین خواسته این جوانان بیکاری است و این عزیزانی ک ذرطول این چند سالی که زحمت کشیدند و به مجلس رفتند مشکلات را برطرف کردند اما نه 100درصد و می شود گفت در حد 20درصد.

 

بیکاری معضل اصلی جوانان منطقه

علیزاده تصریح کرد:سروران گرامی چرا مشکلات شهرستان های گچساران و باشت برای یکبار هم که شده حل نمی شود؟ و در جمع جوانان که می رویم اولین حرفی که می زنند بحث بیکاری است ،ما اگر مشکل بیکاری را برطرف کنیم حتی اگر خیابان نداشته باشیم و آب و برق و گاز هم کم داشته باشیم، آن جوان بایک انرژی و یک نشاط به منزل خواهد رفت.

 

آمار خودکشی در گچساران بیداد می کند

وی بیان کرد:اما متاسفانه برخی از خانواده های ما متلاشی شدند ، طلاق گرفتند و آمار خودکشی در باشت و گچساران بیداد می کند و یا آمار دیگر مشکلات در این مناطق همه ریشه در بیکاری دارند و بنده یک جوان هستم و درد دل یک جوان را بهتر متوجه می شوم؛ اگر مشکل بیکاری را برطرف کنیم خیلی ازمشکلات برطرف خواهند شد و اینکه بازار و بازارچه درست می کنیم و چنین و چنان می می کنیم، تشکر هم می کنیم اما ماهایی که می توانیم این همه هزینه برای این شهر فراهم کنیم یک کاری که منفعتش هم در جیب خودمان می رود پس چرا یکبار هم مشکل بیکاری را برطرف نمی کنیم.

 

این کاندیدای انتخابات آینده مجلس تصریح کرد:چرا یکبار این مسئولین ما نمی آیند و در جمع جوانان ما بنشیند که ای جوان مشکلت چیست؟،اگر به سد چمشیر ،به کارگران اخراجی شرکت نفت ، دیگر شرکت ها و نیز در جمع خانواده ها رجوع کنید مشاهده می کنید که چه زجر هایی که نمی کشند،چرا ما در شهری که این همه نفت و گاز داریم اما متاسفانه آمار بیکاری بالاست.

 

عکس یادگاری روی آسفالت!

وی افزود:اگر برخی استان ها را با شهرستان گچساران مقایسه می کنیم می بینیم که نفت و گاز ندارند،نفت و گازی که گچساران دارد باید بودجه اش کنار باشد و بودجه ای که از کشور هم می گیریم باید کنار باشد،برخی ها روی آسفالت کردن هم عکس یادگاری می گیرند.

 

علیزاده تصریح کرد:بنده هم از خیلی از دوستان خواهش کردم که اگر شماها کاری کرده اید،پس مردم نیازی به این عکسای یادگاری ندارند و خودشان تصمیم خواهند گرفت که چه کسی حق می گوید و یا ناحق،یکی از مشکلاتی که در منطقه بسیار تاکید دارم همین بحث بیکاری است،در حوزه های دیگر مشکلات بسیاری داریم اما مشکل اصلی ما بیکاری است که باید برطرف بشود.

 

وضعیت نامناسب مصلای گچساران

علیزاده درادامه گفت:به مصلای نماز جمعه گچساران که وارد شدم واقعا سزاوار است که چنین وضعیتی داشته باشد؟ چرا برخی از مسئولین به این جایگاه های ارزشمند اصلا بها نمی دهند؟ و اگر رجوع کنید به مصلای باشت یا گچساران بسیار نگران کننده است و چرا برخی از حسینیه ها که متعلق به برخی از آقایان است چنان رنگ و لعاب دارد! اما مصلای نماز جمعه این وضعیت را دارد و اگر با شخص یا اشخاصی مخالفت داریم نباید به پای دین بزنیم.

 

این کاندیدای انتخابات آینده مجلس تصریح کرد:نمی دانم خیلی از مسئولین نمی خواهند این مشکلات در این شهرستان حل شود و یا قدرت رفع مشکلات را ندارند،بیایید یکبار دست به دست هم بدهیم و این جریان هایی که مدام اصلاحطلبی و اصولگرایی را پیش می کشند در کنار هم قرار دهیم و این مشکلات را برطرف کنیم.

 

تاکید برکار فرهنگی

وی بیان کرد:بنده در حوزه روحانیت و کارهای فرهنگی فعالیت دارم،حقیقتا گروهای فرهنگی ما سنگ تمام گذاشتند اما دستشان خالی است به این معنا که باید از لحاظ مالی حمایت شوند و مسئولین کارهای فرهنگی را سرلوحه قرار دهند و محله به محله مشکلات را بررسی و حل کرد،در محفلی به برخی از اشخاص سیاسی گفتم که شماها به برخی از افراد خیلی بها داده اید و آحاد مردم را کاری به کارشان نداشتید؟! و برخی ها نیز مردم را نردبان قرار دادند که به خواسته های خودشان برسند.

بها دادن به جوانان

علیزاده تصریح کرد:اخیرا بایکی از سیاسون بنام "خانم فولادی وندا" تماس تلفنی داشتم و خیلی از برنامه های ایشان را تاییدکردم چرا که هم برنامه های به روزی دارند و هم اهل علم هستند ،به خیلی از سیاسیون هم این نکته را بیان کردم که باید به جوانان بها بدهید ،چطور با 20ساله ها جبهه و جنگ را مدیریت کردیم اما با60ساله هادر اقتصاد ماندیم؟،پس هر جا به جوانان میدان دادیم موفق بودیم،قلم خبرنگار مثل یک تک تیرانداز در خط مقدم است و باید واقعیت ها را نوشت.

 

به شعار اکتفا نمی کنیم

این کاندیدای انتخابات آینده مجلس درادامه در خصوص شعار و جریان انتخاباتی اش هم گفت: بنده سرباز ولایت هستم و احساس بنده این است که خانواده ام از ابتدا اصولگرا بوده و هستیم؛ اما اصولگرای ولایتی هستیم نه آنهایی که فقط به فکر منفعت جیبشان باشند ،ما می خواهیم واقعیت ها را بگوییم و به شعار اکتفا نمی کنیم.

 

علیزاده در ادامه این نشست هم به برنامه هایش برای رفع معضل بیکاری اشاره کرد و گفت:برای رفع مشکلات بیکاری برنامه هایی داریم که با تیم های اقتصادی مهمی که چند نفر از نمایندگان استان های اطراف ماهستند و تعدادی از دانشگاهیان اهل علم که برنامه های اقتصاد مهی را دارند نیز در طول 4سال گذشته نشست هایی داشته ایم و برنامه هایی هم از دوستان اخذ کردیم.

 

استفاده از ظرفیت توریسم و گردشگری

وی گفت:چرا گاز سمی گچساران را ما مردم گچساران تنفس می کنیم واما منفعتش را خیلی از غیربومی ها می برند؟!!،این قول را می دهم که مشکلات بیکاری این منطقه حل شدنی است هم در گچساران و هم در باشت،اما چرا در این شهرستان ها بحث های توریسم و گردشگری را راه اندازی نمی کنیم هرچند در این زمینه هم طرح هایی داریم،که باید از این ظرفیت های استفاده کرد.

 

اشتغال سه هزار نفر در گچساران

این کاندیدای انتخابات آینده مجلس اظهارکرد:برنامه هایی برای ایجاد کارگاهای زودبازده داریم،در محفلی این موضوع را بیان کردم که در سه سال اول بین 2تا 3هزار نفر در این شهرستان ها را مشغول به کار خواهیم کرد،هرچند برخی ها در این شهرستان از صفرهای پولهایشان اطلاع ندارند !و  چرا کارخانه ای در این مناطق احداث نمی کنند که منفعتش هم به جوانان این مناطق برسد.

هرکسی گفت غلام مردم است دروغ می گوید

علیزاده تصریح کرد:باهمین لباس مقدس روحانیت و اگر مردم بنده را قبول کردند؛اینکه افرادی شعار می دهند  من غلام مردم هستم و خاک پای مردم هستم، بنده این شعارها را قبول ندارم و هرکسی این ها را گفت دروغ می گوید! بنده می خواهم نماینده مردم باشم نه خاک پای مردم و نه غلام مردم واگر در انتخابات هم قبول شدم وظیفه دارم به کارهایم در حد وسق عمل کنم.

خودم را آتش می زنم

وی اظهارکرد:اما این قول را می دهم اگر مشکل بیکاری را به این آماری که عرض کردم  و در تمامی رسانه ها هم اعلام می کنم که به این دلیل و این دلیل نشد،در اینصورت 20لیتر بنزین می گیرم و در جلوی مجلس شورای اسلامی به خودم می ریزم و خودم را آتش می زنم؟! چون برنامه هایی دارم و این برنامه هاهم به خوبی قابل اجراست ؛به والله مشکلات بیکاری را می توانم حل کنم.

 

علیزاده درادامه تصریح کرد:آقایانی که به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند وقت هایشان را فروختند و به مردم هم ظلم کردند و نرفتند طرح بدهند،خیلی ها دیگران را ندیدند و کارها را فقط به پیمانکاران و افراد خاصی سپردند و از درد دل مردم خبر ندارند و بنده نیز از هر کسی که عرضه کار داشت و مردم از او راضی باشند هم استفاده خواهم کرد.

وی درادمه در خصوص عملکرد آقای تاجگردن گفت:همه عزیزان زحمت کشیدند و این موضوع را دیگر مردم باید قضاوت کنند.

برای خواسته مردم آمده ام

علیزاده هم در پاسخی به پذیرش اجماع اصولگرایان درانتخابات آینده مجلس گفت: بنده هم همان اول گفتم که برای منفعت خودم نیامده ام و تنها برای خواسته مردم آمده ام و هرکدام از برادران بتوانند مشکلات را برطرف کننددر خدمت خواهم بود ،اگر حضرات اصولگرا و سربازان ولایت تصمیم گرفتند که فلان شخص برتر و توانمند تر است و می تواند مشکلات را حل کنند بنده هم همراهی خواهم کرد.

برخی ها امتحان پس داده اند

این کاندیدای انتخابات آینده مجلس اظهارکرد:اما برخی از دوستان یکبار امتحان پس داده اند و اگر بخواهند دوباره به این موارد اعتماد کنند ،به هرحال خود دانند و  باز هم هر طور که تصمیم گرفته شد،اما معتقدم یکبار باید به جوانان اعتماد کنیم اگر جمع بندی دوستان برحسب پشت پرده ای نباشد و برحسب واقعیت ها و صداقت ها باشد بنده هم می پذیرم؛چرا که این انتخابات است نه انتصابات.

وی در ادامه در خصوص کسب آرای قومیتی گفت:این افتخار را دارم که با خیلی از طوایف باوی خویشاوند هستم و حتی این افتخار را نیز دارم که در حوزه بویراحمد گرمسیری و نیز با عزیزان قشقایی اقوام و عشیره هایی داریم و در این مدت با چهره هایی سیاسی این مناطق نشست هایی داشته ام.

 

کسب آرای قومیتی!

علیزاده افزود:در جریان انتخابات قومیت ها اثر دارد اما احزاب بیشتر از قومیت ها تاثیرگزاری دارند ،برآورد بنده این است که اصلاحطلبانی هستند بین 10تا 12هزار نفر که به هیچ عنوان رای به هیچ اصولگرایی نمی دهند و بین 10تا 15هزار نفر اصولگرایانی هم هستند که به هیچ عنوان رای به اصلاحات نمی دهند و مابقی آرا بین 35تا 40هزار رای است که باید با شعار واقعیت و عمل درست جذب کرد.

 

بیش از 3هزار جوان متخصص بیکار در منطقه

وی درادامه نیز تصریح کرد: با توجه به آمار بیکاری گچساران و باشت در حدود سه هزار 500نفر تحصیلکرده عالی و با تخصص در این منطقه داریم که یک ننگ بزرگ برای مسئولین است ،جوانانی که می توانند چرخ اقتصاد را بچرخانند.

 

علیزاده در پایان نیز اظهار کرد: بنده با آقایان حسینی پور ،جعفری،زینل زاده،بیعت اصل و خانم فولادی وندا نشست ها و صحبت هایی در این خصوص هم داشته ام ،اما معتقدم که باید نماینده آینده گچساران و باشت کسی باشد که با مردم بیشتر نشست و برخاست داشته باشد،برخی ها هم در طول خدمتشان کاری برای مردم انجام نداند؛اما طبق تاکیدات مقام معظم رهبری همچنان معتقدم که باید به جوانان هم میدان داده شود.




تاریخ درج :  1398/4/29

تعداد بازدیدها : 263

ارسال نظر