رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

همایش ملی "ناجا وجامعه اسلامی" در استان برگزار می شود
 
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری شهریور ماه در این استان برگزار می‌شود.
 
ابتکارجنوب، حجت‌الاسلام مهدی تیموری پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به برگزاری همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در راستای لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری و منظومه فکری ایشان در فرآیند تحقق اهداف اسلامی از 5 مرحله " انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی به عنوان نقشه راه یاد می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مرحله نظام اسلامی طی چهار دهه اخیر توانستیم موفق عمل کنیم اما برای تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی باید تلاش و برنامه‌ریزی شود که نیروی انتظامی با توجه به وظیفه ذاتی صیانت و حفاظت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و حضور مقتدرانه، هوشمندانه و با بصیرت ناجا در جامعه اسلامی حرکت‌هایی در پرتوی اخلاق اسلامی دارد.

وی ادامه داد: به همین دلیل یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در حکم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا رفتار حکیمانه بود و اینکه می‌طلبد ناجا در عین اقتدار و الگو بودن برای سایر کشورهای اسلامی، رفتاری برگرفته از اخلاق اسلامی داشته باشد.

این مسوول عنوان کرد:  در همین راستا رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اقدام به برگزاری همایش ملی با عنوان ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری از طریق معاونت تبلیغات سازمان به صورت گسترده در سطح استان‌ها کرده است.

تیموری با اشاره به اینکه می‌طلبد این همایش به صورت گسترده در استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع‌رسانی شود، گفت: در سایر استان‌ها اصحاب رسانه در این خصوص قوی عمل کرده‌اند و ما در عقیدتی سیاسی ناجای استان کهگیلویه و بویراحمد دست همکاری به طرف رسانه‌ها دراز می‌کنیم تا تبلیغات همایش در این استان زبانزد باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در برگزاری این همایش 6 هدف را دنبال می‌کنیم گفت: ایجاد نهضت نرم‌افزاری در راستای تحقق رسالت دینی، ملی و سازمانی، گفتمان‌سازی و نهادینه کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در مجموعه ناجا، حرکت به سمت جامعه مطلوب با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مادی و معنوی پلیس، گسترش فضای انقلابی در مجموعه نیروی انتظامی و تقویت سطح معرفت و بینش نظام کارگزاری به خصوص در نیروی انتظامی و تبیین نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی 6 هدف در برگزاری همایش است.

این مسوول به عناوین فراخوان مقاله همایش ملی اشاره کرد و افزود: مبنای نظری، رویکردها و ابعاد جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری، چشم‌انداز و الگوی جامعه اسلامی در منظومه فکری امام خامنه‌ای، نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری، نقش و جایگاه سازمان‌ها، نهادها، مراکز نظامی و انتظامی، آموزشی و فرهیختگان استان در تحقق جامعه اسلامی، جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ناجا در تحقق آن و الزامات فنی و تجهیزاتی ناجا در تحقق جامعه اسلامی عناوین فراخوان مقاله این همایش هستند.

حجت‌الاسلام تیموری با تأکید بر همکاری رسانه‌ها برای تبلیغات گسترده این همایش ملی به منظور آگاهی مردم و استقبال از همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری گفت: علاقمندان شرکت در این همایش ملی می‌توانند مقالات خود را به صورت دستی تا سوم شهریور به دبیرخانه همایش به آدرس استان کهگیلویه و بویراحمد-یاسوج-میدان امام حسین(ع)-گلستان 15-عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی- معاونت تبلیغات و روابط عمومی ارسال یا از طریق پست الکترونیک به نشانی saas-kvb@police.ir ارسال کنند، ضمن اینکه همایش 13 شهریور در این استان برگزار می‌شود، ضمن اینکه علاقمندان با شماره ۰۹۱۷۷۴۲۵۳۱۳-۰۷۴۲۱۸۲۱۲۴۸-۰۷۴۲۱۸۲۱۲۳۲ تماس حاصل کنند.

وی عنوان کرد: اساتید، صاحب‌نظران و پژوهشگران می‌توانند ضمن رعایت فرمت نگارش مقاله، آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی خود متناسب با محورهای همایش در بخش‌های چکیده، مقدمه، هدف، روش، متن، نتیجه‌گیری و منابع در حداقل 15 صفحه و حداکثر 20 صفحه  به صورت دستی و الکترونیکی ارسال کنند.

 

برگزاری جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب اسلامی 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود به برگزاری جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: این جشنواره با موضوع رفتار حکیمانه ناجا با مردم در قالب عکس، پوستر، نقاشی، فیلم کوتاه (نماهنگ، مستند)پویانمایی، خاطره، شعر و سرود و مقاله برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پلیس مومن و خدامحور، پلیس متشرع و متعبد، پلیس ولائی و انقلابی، پلیس مجاهد و مدافع ارزش‌ها، پلیس تکلیف گرا و ساده زیست، پلیس عفیف و غیور ، پلیس مهربان و رئوف، پلیس امنیت آفرین و دشمن‌شناس، پلیس خدمت‌گزار و مردم یار، پلیس بصیر و حکیم، پلیس مقتدر و شجاع، پلیس قانونمند و با انصاف، پلیس حرفه‌ای و تحول گرا و پلیس امین و پاک دست از موضوعات این جشنواره است.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود در این خصوص را تا 30 آبان از طریق پست الکترونیکی Publicrelations.saas@police.ir یا پیام رسان سروش به شماره 09035253767 و صندوق پستی 15745-619 دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، عنوان کرد: آثار شرکت‌کنندگان هم‌استانی در تهران جمع‌بندی و به نفرات اول هر حوزه علاوه بر لوح سپاس یک میلیون و 500، نفر دوم یک میلیون و 200، نفر سوم ۹۰۰ هزار تومان، نفر چهارم 700 و و نفر پنجم ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

تیموری در پایان عنوان کرد: دبیرخانه این جشنواره به آدرس انتهای اتوبان کردستان شمالی، خیابان رشید یاسمی غربی، سازمان عقیدتی ناجا معاونت تبلیعات و روابط عمومی، کد پستی ۱۹۹۶۷۱۳۵۵۷ است.

تاریخ درج :  1398/5/13

تعداد بازدیدها : 151

ارسال نظر