پیام معاونت تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته مهرومقاومت

"ن والقلم و مایسطرون"

به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد.به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور "اندیشه" و "تفکر" آراست و او را امانت دار این ودیعه الهی قرار داد.
و باسلام به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان علم و معرفت و درود به ارواح پاک شهداى اسلام، شهداى عزیز دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم، و امام شهدا
بار دیگر فصل روشن "مهر" آکنده به عطر حسینی و خاطرات غرور انگیز "دفاع مقدس" از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق میخورد و در واژه های آسمانی، بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش آموز و دانش پژوه آغوش می گشاید.

 
اینک که دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و پشتوانه‌ای عظیم برای مصاف تمام عیار ملت ایران و بلکه امت اسلامی با جبهه خبیث استکبار جهانی در اقصی نقاط عالم است، بی‌تردید امنیت پایدار و کم نظیر امروز ایران اسلامی در شرایط پرآشوب پیرامونی و قطعی شدن فروپاشی پروژه خاورمیانه بزرگ و فروپاشی امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی و باطل شدن رؤیاهای پلید امریکا و ارتجاع منطقه در مهار انقلاب اسلامی، بر جاری بودن فرهنگ دفاع مقدس و روح فداکاری و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در منطقه به ویژه جبهه مقاومت اسلامی دلالت دارد.


همچنین که نسیم، شمیم مهر و عطر محرم را از سطرهای مقدس کتابها همراه با صدای سرخوش مدرسه به آسمان هفتم می رساند، یاسمن ها از قصه های دیروز می گویند و معلمان درس امروز را می دهند و کبوتران وجود را به پرواز در می آورند تا به دانش آموزان درس خوب زیستن را بیاموزند.


هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را به ایرانیان غیرتمند و انقلابی ،معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشور عزیزمان و استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


بااحترام
سیده فریبا حسینی
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش
استان کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ درج :  1398/6/31

تعداد بازدیدها : 127

ارسال نظر