برگزاری کارگاه آموزشی دبیران کتاب انسان ومحیط زیست درکهگیلویه وبویراحمد

برگزاری کارگاه آموزشی دبیران کتاب انسان ومحیط زیست درکهگیلویه وبویراحمد

 

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست گفت : به منظور توانمند سازی دبیران کتاب انسان و محیط زیست و با هدف تغییر در نگرش و رفتار دانش‌آموزان نسبت به مسائل محیط زیستی با حضور65 دبیر، کارگاه آموزشی کتاب انسان ومحیط زیست برگزار شد.

 

به گزارشابتکارجنوب ، سید اسدالله هاشمی گفت: تدریس کتاب انسان ومحیط زیست برای نخسین بار از ابتدای مهر امسال در مقطع یازدهم برای تمامی رشته ها و دانش آموزان در حال انجام است که به منظور آشنایی معلمان ویژه این کتاب با مسائل و معضلات روز محیط زیستی  این دوره آموزشی برگزار شد.

وی افزود: کتاب انسان و محیط زیست در برنامه درسی تمامی رشته‌ها اعم از فنی و حرفه‌ای، کار و دانش و شاخه‌های نظری مقطع یازدهم گنجانده شده است.

هاشمی در ادامه بیان کرد:  در این کارگاه 6 ساعته آموزشی  معلمین با عوامل آلاینده هوا ، روش های شناسایی عناصر آلاینده و خطرات آن بر گروههای حساس بویژه دانش آموزان و مسائل روز محیط زیست آشنا شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: در این دوره همچنین ارزش ها و اهمیت تنوع زیستی وعناصر تشکیل دهنده تنوع زیستی و مهمترین زیستگاههای استان و مناطق چهارگانه برای شرکت کنندگان آموزش داده شد.

هاشمی در پایان گفت: امیدواریم با این آموزش ها دغدغه هاي محيط زيست را به دانش آموزان به عنوان آينده سازان كشور منتقل گردد و فرهنگ سازی مطلوبی در حوزه محیط زیست بوجود آید.

تاریخ درج :  1398/8/20

تعداد بازدیدها : 115

ارسال نظر