افتتاحیه ششمین المپیاد های ورزشی دورن مدرسه ای شهرستان بهمئی

مراسم افتتاحیه ششمین المپیاد های ورزشی دورن مدرسه ای شهرستان بهمئی با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در دبیرستان دخترانه هاجر شهر لیکک برگزار شد.
معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش در این مراسم با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری ، گفت:جدی گرفتن امر ورزش بر همه ما لازم و واجب است.

سیده فریبا حسینی تصریح کرد: یکی از برنامه های کارا و پر بازده که ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حال اجراست،المپیاد ورزشی دورن مدرسه ای است .
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در سطح استان کهگیلویه و ویراحمد 80هزار دانش آموز در المپیادهای ورزشی دورن مدرسه ای مشارکت دارند،گفت:شعار این مرحله از المپیاد " دانش آموز فعال، مدرسه شاد، جامعه سالم" با رویکرد مدرسه محوری،دانش آموز مداری و اخلاق گرایی در مدارس است.
حسینی خاطرنشان کرد:المپیاد ورزشی درون مدرسه ای برای ایجاد نشاط، شادابی، پویایی و تحرک در دانش آموزان و با محوریت خود بچه ها در مدارس انجام می گیرد، بسیار مورد توجه و اقبال دانش آموزان، همکاران و اولیاء گرامی است و در سطح مدارس در کنار ایجاد روحیه نشاط و شادابی و بالابردن تحرک در دانش آموزان، منجر به کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان نیز می شود.

تاریخ درج :  1398/8/20

تعداد بازدیدها : 126

ارسال نظر