مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

باشگاه های ورزشی زیان دیده از کرونا دراستان تسهیلات دریافت می کنند

  

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باشگاه های ورزشی خصوصی زیان دیده از بیماری کرونا در این استان ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت می کنند.

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: سود این تسهیلات ۱۲ درصد و میزان تنفس آن نیز چهار ماه بوده و باید در مدت ۲ سال بازپرداخت شود.

وی افزود: ۸۰ میلیون ریال از این تسهیلات برای پرداخت حقوق و حق بیمه اسفندماه ۱۳۹۸ و ماه های فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ پرسنل باشگاه های ورزشی خصوصی کهگیلویه و بویراحمد و ۸۰ میلیون ریال مابقی نیز برای تأمین سایر هزینه ها خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمان  پرداخت این تسهیلات به صاحبان باشگاه های ورزشی خصوصی استان از یک هفته تا ۱۰ روز آینده است. 

علوی عنوان کرد: هدف از پرداخت این تسهیلات جبران بخشی از خسارت های مالی وارده به صاحبان باشگاه های ورزشی خصوصی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کروناست.

وی ابراز داشت: خسارت های مالی وارده به باشگاه های ورزشی خصوصی کهگیلویه و بویراحمد  به دلیل تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا به طور مکتوب از سوی اداره کل ورزش و جوانان این استان به مسؤولان اجرایی استان و وزارت ورزش و جوانان اعلام و درخواست جبران بخشی از آنها شد.

علوی گفت: صاحبان باشگاه های ورزشی خصوصی کهگیلویه و بویراحمد می توانند برای ثبت اطلاعات خود و دریافت این تسهیلات به اداره کل ورزش و جوانان استان و یا اداره های ورزش و جوانان شهرستان ها مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی کشور و کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال و تمامی رقابت ها و تمرین های ورزشی نیز تا پایان همین ماه تعطیل است.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است.

 

 

 

 

تاریخ درج :  1399/2/6

تعداد بازدیدها : 1230

ارسال نظر