رشد ۱۷.۵ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری طی سال گذشته

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

رشد ۱۷.۵ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری طی سال گذشته

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۷۷۲ نفر از مقرری بیمه بیکاری بهره مند شدند که این میزان ۱۷.۵ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

“عباس نور محمدی”  افزود: در سال ۹۸، ۷۷هزار و ۴۴۳ نفر و در سال ۹۷، ۷۴ هزارو ۳۰۶ نفر بیمه شده اجباری داشتیم که در سال گذشته افزایش ۴.۲ درصدی بیمه شدگان اجباری را داشتیم.

 

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۷۷۲ نفر از مقرری بیمه بیکاری بهره مند شدند که این میزان ۱۷.۵ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در سال ۹۸، ۱۷۲۴ کارگاه به کارگاه های فعال استان اضافه شده است.

 

نور محمدی تتاکید کرد: ما درخواست برای تهیه ۱۲ دستگاه تب سنج لیزری برای کل استان دادیم که در حال حاضر ۳ دستگاه تهیه و به شعبه شهرستان بویراحمد، شهرستان کهگیلویه و شهرستان گچساران داده شده که مابقی دستگاه ها تا پایان هفته تهیه می شود که در ورودی کلیه مراکز بیمه تامین اجتماعی استان قرار گرفته و ارباب رجوع ها چک شوند.

 

وی ادامه داد: در ورودی همه ادارات مواد ضدعفونی کننده گذاشتیم که افراد قبل ورود کفش های خود را ضدعفونی کنند.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا ما از کارکنانی که بیماری خاصی داشتند خواستیم که در خانه بمانند و همچنین به منظور کاهش حضور کارکنان در محیط اداری مقرر شد تا دو سوم کارکنان برای ارائه خدمات به ارباب رجوع در محل کار حضور داشته باشند.

 

نور محمدی بیان کرد: بیمه شدگانی که دفترچه آن ها تا پایان بهمن ۹۸ دارای اعتبار بوده و از اسفند حق بیمه خود را پرداخت نکرده اند تا پایان اردیبهشت می توانند از مزایای درمانی تامین اجتماعی در مراکز ملکی و یا طرف قرارداد مجاز، استفاده کنند.

تاریخ درج :  1399/2/13

تعداد بازدیدها : 1155

ارسال نظر