آغازعملیات اجرای ساخت 721 واحد مسکونی فرهنگیان استان

با حضور جهانگیری صورت گرفت‌:

 

آغازعملیات اجرای ساخت 721 واحد مسکونی فرهنگیان استان

 

عملیات اجرایی ساخت 721 واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور معاون اول رئیس جمهور آغاز شد.

نشست ویدئو کنفرانس استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور  با حضور وزیر راه و شهرسازی ، وزیر آموزش و پرورش و استانداران، مدیران کل راه و شهرسازی و مدیران کل آموزش و پرورش 11 استان کشور برگزار شد.

 

در این نشست عملیات اجرایی 14 هزار و 564 واحد مسکن فرهنگیان در 11 استان کشور از جمله تهران، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، مرکزی، سمنان، زنجان و بوشهر با دستور معاون اول رئیس جمهور آغاز شد.


حسین کلانتری در این نشست ضمن تبریک هفته معلم، اظهار داشت: عملیات اجرایی تعداد 16 هزار و 838 واحد مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در سال 92 به دولت تدبیر و امید واگذار شد که اکنون این پروژه 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


وی افزود: از این تعداد 15 هزار و 500 واحد احداثی واگذار شده و تا یک ماه آینده مابقی نیز آماده واگذاری است.نماینده عالی دولت در استان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 14 هزار و 564 واحد مسکن مهر در سطح کشور، بیان کرد: از این تعداد 3 هزار و 736 واحد مسکونی سهمیه استان است که 5 هزار نفر متقاضی داشتند.

 

وی افزود: از این تعداد 721 واحد ویژه فرهنگیان است که تعداد 4 هزار و 111 فرهنگی متقاضی بودند.این مسوول با اشاره به اینکه شهری جدیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد نمی شود، اظهار داشت: تمامی اراضی واحدهای مسکونی ویژه فرهنگیان متعلق به خود  آموزش و پرورش است.

تاریخ درج :  1399/2/16

تعداد بازدیدها : 136

ارسال نظر