نظارت‌ها برای جلوگیری از قاچاق چوب تشدید می شود

 

معاون دادگستری استان:

 

نظارت‌ها برای جلوگیری از قاچاق چوب تشدید می شود

 

دستگاه قضا برای جلوگیری از قاچاق چوب و قطع درختان جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد نظارت‌ها را تشدید می‌کند.

 

درجلسه کارگروه پیشگیری از وقوع جرم قاچاق کالا و ارز که در دادگستری استان برگزار شد، جلوگیری از قاچاق چوب و قطع درختان جنگل در دستور کار این جلسه قرار گرفت

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: نظارت بر واحد‌های تولید زغال یا تعطیلی آنها، کنترل شدید محور‌های ورودی و خروجی استان و برخورد شدیدتر با قاچاقچیان چوب از جمله مواردی بود که در این جلسه بررسی و درباره آن تصمیم‌های لازم گرفته شد.

حسنی افزود: دستگاه قضایی استان هم برای صیانت از جنگل‌ها و مبارزه با قاچاق چوب شعب ویژه‌ای در نظر گرفته که پرونده قاچاقچیان چوب را خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

 

وی افزود: جلوگیری از قاچاق گندم هم بحث دوم این جلسه بود، که با توجه به آغاز فصل برداشت محصول گندم در مناطق گرمسیری استان تصمیم گرفته شد با همکاری نیروی انتظامی از ورود و خروج گندم از استان جلوگیری شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اضافه کرد: همچنین مقرر شد نظارت بر مراکز خرید و نگهداری محصول گندم افزایش یابد و با قاچاقچیان محصول گندم استان به شدت برخورد شود.

 

راهکار‌های جلوگیری از قاچاق سوخت هم در این جلسه بررسی و مقرر شد علاوه بر توجیه جایگاه داران و کارگران جایگاه‌های عرضه سوخت، تاکسی‌ها و خودرو‌های وانت و کامیون که غیرفعال هستند شناسایی و سهمیه سوخت آن‌ها قطع شود.

تاریخ درج :  1399/2/23

تعداد بازدیدها : 1215

ارسال نظر