ورود گردشگران ‌ممنوع

اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌ کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

 

ورود گردشگران ‌ممنوع

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روزهای آینده امکان اعلام محدودیت‌های سختگیرانه‌ کرونایی با هدف تامین سلامت مردم وجود دارد.

 

احد جمالی اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان خوستان به عنوان یکی از همسایه‌های کهگیلویه و بویراحمد و نزدیک بودن به شهرستان‌های گرمسیری، مردم آمادگی لازم برای اعلام محدودیت‌های سختگیرانه‌تر در راستای تامین سلامت را داشته باشند.

 

وی ورود هرگونه گردشگر به جاذبه‌های طبیعی -گردشگری را ممنوع اعلام کرد و افزود: این مهم با  هدف جلوگیری از تراکم جمعیت و انتقال کرونا ویروس کرونا اجرایی شده و فرمانداران ملزم به نظارت مستمر و دقیق بوده زیرا در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

 

جمالی از مردم خواست از حضور در مناطق گردشگری، آرامستان‌ها، روستاها، پارک‌ها و بوستان‌ها و سایر مناطق و اماکن خودداری کنند و نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی حساسیت لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ادامه داد: هرگونه تجمع در مدارس ممنوع و پایش بهداشتی ضروری است.جمالی خاطرنشان کرد: هیچ گونه اجباری برای حضور دانش آموزان برای حضور در کلاس درس وجود ندارد و هرگونه فعالیت در این مدت باید با رعایت پروتکل بهداشتی باشد و در غیر این صورت با فرد متخلف برخورد می‌شود.

تاریخ درج :  1399/2/27

تعداد بازدیدها : 1161

ارسال نظر