بازديدهاي ميداني از واحدهاي صنعتي سبب احصاء مشکلات می شود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان:

 

بازديدهاي ميداني از واحدهاي صنعتي سبب احصاء مشکلات می شود

 


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در  بازدید از شهرک صنعتی یاسوج ۳ گفت: این بازدیدها رویکرد جدیدی است که نگاه مدیران به صنعت را تغییر و نسبت به توسعه عمیق تر می‌کند و مدیران از نزدیک با موانع، مشکلات و آسیب‌های تولید مواجه شده که با ارائه و تصویب راهکارهای متناسب با هر واحد بسیاری از موانع تولید مرتفع می شود که امیدواریم این حرکت اجرایی و عملیاتی گام مثبتی بر کاهش موانع تولید، ارتقا و جهش درتولید استان باشد.

 

سیدهاشم موسوی بازديدهاي ميداني از واحدهاي صنعتي و احصاء مشکلات را مهم برشمرد واظهار داشت: بازدید میدانی و دیدار چهره به چهره با مدیران واحدهای تولیدی به‌صورت دوره ای و مستمردر دستور کار اجرا قراردارد و مطالبات تولیدکنندگان در این بازدیدهای میدانی ثبت و مورد پیگیری قرار گرفت.


وی  از ارزیابی مشاورین ذیصلاح برای انتخاب عامل توسعه خوشه گلخانه های استان با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بصورت ویدئو کنفرانسی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه یکی از استراتژی های توسعه صنایع کوچک و متوسط، ایجاد خوشه های کسب و کار است، در همین راستا این شرکت کار مطالعه امکان سنجی خوشه دست بافته ها را به پایان رسانده و اینک به منظور آغاز توسعه این خوشه نسبت به ارزیابی مشاورین درایا صلاحیت برای انتخاب عامل توسعه خوشه اقدام کرده است.


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از جمله شرایط لازم برای عامل توسعه خوشه، گذراندن دوره آموزشی عاملان توسعه خوشه های کسب و کار (CDA)، مدرک تحصیلی مرتبط و تعهد به فعالیت تمام وقت در زمینه خوشه مورد تعهد است.

 

انتخاب این فرد از طریق تشکیل کمیته تخصصی استانی و بر اساس قوانین و دستورالعمل ها و آیین نامه های اجرایی صادره از سوی سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران و همچنین انجام مصاحبه های تخصصی صورت می پذیرد.

تاریخ درج :  1399/2/27

تعداد بازدیدها : 1156

ارسال نظر