۱۰۰ صندوق همیاری اشتغال راه اندازی می شود

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان:

 

۱۰۰ صندوق همیاری اشتغال راه اندازی می شود

 

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت:۱۰۰صندوق همیاری اشتغال برای توانمندسازی،آموزش و حمایت از افراد جویای کار در این استان راه اندازی می شود

 

ارسلان حسن پور افزود:این طرح در قالب تفاهم نامه با بسیج سازندگی کهگیلویه وبویراحمد تحقق خواهد یافت.

 

وی بیان کرد:براساس برنامه پیش بینی شده شناسایی و آموزش افراد جویای کار با مشارکت بسیج سازندگی و پرداخت تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید انجام خواهد شد.

 

حسن پور تاکید کرد: این طرح برای تحقق جهش تولیدبه عنوان شعار سال و ایجاد فرصت های شغلی جدید در سال ۱۳۹۹ اجرا می شود.وی ابراز داشت: انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهیدانقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از دیگر برنامه های امسال است که براساس آن تسهیلات اشتغال ارزان قیمت به جامعه هدف این نهادها پرداخت می شود. 

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این صندوق در سال ۱۳۹۸، ۷۸۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در استان پرداخت کرده است افزود: هم اکنون کار پرداخت تسهیلات در حال انجام است .

وی افزود:این میزان تسهیلات از محل اشتغال روستایی و سایر منابع مالی تسهیلات اشتغال به یکهزار و ۶۰۶ متقاضی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.وی بیان کرد: از این میزان تسهیلات ۶۷۱ میلیارد ریال آن از محل اشتغال تسهیلات روستایی عشایر پرداخت شده است.

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر فقره وام اشتغال۱۰۰ میلیون تا ۴۰ میلیارد ریال است. حسن پور گفت:تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید استان در بخش های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت و معدن، کشاورزی و فناوری اطلاعات، ورزش و خدمات پرداخت شده است.

 

حسن پور عنوان کرد: این تعداد طرح اشتغالزا در قالب گلخانه،پرورش طیور و کارگاه های کوچک صنایع دستی در شهرستان های هشتگانه کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پرداخت ۹۳۱ فقره تسهیلات ضروری به میزان ۱۲۶ میلیارد ریال تسهیلات در قالب سایر وام ها در استان طی ۲ ساله گذشته خبر داد.وی مجموع تسهیلات پرداختی استان در ۲ ساله گذشته را ۹۱۴میلیارد ریال برآورد کرد.

تاریخ درج :  1399/2/27

تعداد بازدیدها : 1180

ارسال نظر