نگران وضعیت خوزستان هستیم

 

استاندار:

 

نگران وضعیت خوزستان هستیم

 

مردم رفت و آمد به همسایه جنوبی را به حداقل برسانند

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگرانی وزیر بهداشت از انتقال کرونا از خوزستان به این استان از اعمال محدودیت‌ها خبر داد.

 

 حسین کلانتری در حاشیه ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران گفت: در مساجدی که امکان برگزاری مراسم احیاء وجود داشت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شد که از این همکاری خوب مردم تشکر می‌کنیم.

 

کلانتری  در خصوص بیماری کرونا و وضعیت همسایه استان گفت: انتقال ویروس کرونا در خوزستان شدت گرفته و در وضعیت قرمز قرار دارد به مجموعه پزشکان و کادر درمانی این استان خداقوت می‌گویم اما نگرانی متوجه استان کهگیلویه و بویراحمد است و حتی وزیر بهداشت به صراحت اعلام کردند به دلیل مراودات بین استانی  نگران شیوع کرونا از خوزستان به کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و لرستان هستیم که البته این شرایط در استان ما بیشتر است واقعا نگران هستیم.

 

وی بیان کرد: هشدار در خصوص وضعیت کرونا در استان بر مبنای داده‌هایی بوده که در اختیار قرار داشته لذا از مردم استان انتظار داریم رفت و آمدها به خوزستان را به حداقل برسانند، از حضور در تجمعات خودداری کنند و در صورتی که ناچار به رفت و آمد و حضور در تجمعات هستند مسائل حفاظت فردی را فراموش نکنند

 

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: متاسفانه کرونا هنوز وجود دارد و در استان همسایه کهگیلویه و بویراحمد در یک وضعیتی است که می‌تواند ما را درگیر کند و اگر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنیم و دقت و مراعات نداشته باشیم حتما با خطراتی مواجه می‌شویم و امیدواریم همانگونه که در گذشته همکاری داشتند به این همکاری ادامه دهند.

 

وی تصریح کرد: در صورت همکاری مردم می‌توانیم از این وضعیت عبور کم خطری داشته باشیم. به ستاد ملی بیماری کرونا کتبا اعلام کردیم با توجه به هشدارها و اعلام خطر وزیر بهداشت کنترل‌ها و محدودیت‌هایی که مجوز گرفتیم اعمال می‌شود لذا مردم به این موضوع توجه داشته باشند.

 

کلانتری بیان کرد: متاسفانه برخی‌ها در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و آبشار حرمت ماه رمضان را نگه نداشتند که به این افراد اعلام می‌کنیم همه این مکان‌ها تعطیل و هیچ‌ توریست، مسافر و گردشگری را نمی‌پذیریم و محدودیت‌ها و کنترل‌ها را هم با جدیت دنبال می‌کنیم چون سلامت مردم بسیار حائز اهمیت است و ان‌شاالله بعد از کاهش کرونا فرصت استفاده از مواهب الهی و طبیعت وجود دارد، در شرایط کنونی سلامت مردم و نیروی کار اولویت است.

 

 قاطعانه اعلام می‌کنیم که مردم هشدارها را جدی بگیرند و دستگاه‌های مسوول  هر جایی که لازم بود قاطعانه برخورد کنند تا با همکاری مردم از این شرایط عبور کنیم.وی در پایان در پاسخ به این سوال که امکان محدودیت تردد بین استانی وجود دارد خاطرنشان کرد: این موضوع را به ستاد کشور درخواست دادیم و منتظر پاسخ هستیم.

 

 

تاریخ درج :  1399/2/28

تعداد بازدیدها : 1170

ارسال نظر