ستاد ویژه رفع مشکل ۵۰۰ واحد تولیدی تعطیل و نیمه فعال تشکیل می‌شود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد:

 

ستاد ویژه رفع مشکل ۵۰۰ واحد تولیدی تعطیل و نیمه فعال تشکیل می‌شود

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای محرومیت زدایی در ۱۴ دهستان گفت: ستاد ویژه رفع مشکل ۵۰۰ واحد تولیدی تعطیل و نیمه فعال تشکیل می‌شود.

 

 سردار حمید خرمدل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های در دستور کار سپاه فتح تلاش برای تحقق شعار سال جهش تولید بوده و در این زمینه برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه حل مشکل 500 کارگاه نیز جزو برنامه‌های تدوین شده است، عنوان کرد:  بدون شک سپاه و بسیج خود را ملزم به تلاش شبانه روزی برای تحقق شعار سال می‌داند و نمی‌توانند نسبت به این مهم بی تفاوت باشند.

 

خرمدل با اشاره به ارزیابی کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی توسط  بسیج مهندسین صنعتی و بسیج کارگری سپاه فتح، افزود: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته 500 شرکت و کارگاه تولیدی در این استان به دلایل مختلف از جمله نبود سرمایه در گردش و مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی نیمه فعال یا تعطیل هستند و برخی نیز با تمام ظرفیت فعالیت نمی‌کنند.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده ستاد ویژه رفع مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه فعال تشکیل می‌شود تا بلکه شاهد گره گشایی از مشکلات این واحدها باشیم.

 

خرمدل با اشاره به اینکه محرومیت زدایی از 14 دهستان استان اجرایی می‌شود، بیان کرد: تاکنون طرح محرومیت زدایی در 5 دهستان انجام و در 9 دهستان دیگر نیز با همکاری دیگر نهادها از جمله صندوق کارآفرینی امید اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی در دستور کار است.

تاریخ درج :  1399/3/7

تعداد بازدیدها : 1155

ارسال نظر