تولید ۸کلیپ خاطره گویی در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد

در حوزه هنری صورت گرفت:

 

تولید ۸کلیپ خاطره گویی در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد

 

به همت دفترفرهنگ ومطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد ۸کلیپ خاطره گویی از رزمندگان دوران دفاع مقدس تولید ومنتشرشد.

 

مسئول دفترفرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری در این باره گفت:این کلیپ هاباهدف تبیین نقش رزمندگان هم استانی دردوران دفاع مقدس ومعرفی دلیرمردی های آنان به نسل جوان امروزی تولید و منتشر شده است.


شهربانو پاک نژاد اظهار داشت: این کلیپ ها با روایتگری فتاح محمدی،سید مهدی راستین، برزو ویسی پور ویعقوب یوسفی از جانبازان ، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس با موضوع های رمضان در اسارت، آزاد سازی خرمشهر وآزاد انجام شده اند.


پاک نژاد تصریح کرد:با توجه به شرایط امروزی جامعه و استقبال عموم از فضای مجازی چنین کلیپ هایی در فضای مجازی می تواند نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.


وی افزود:گردآوری و چاپ خاطرات شهداء، رزمندگان ، ایثارگران و آزادگان،از مهمترین رسالت های دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری می باشد و تاکنون موفق به تولیدآثار ارزشمندی در این زمینه شده است.


مسئول دفترفرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری در پایان یادآور شد:این کلیپ ها از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری به آدرس @artyasuj.ir قابل مشاهده می باشند.

 

تاریخ درج :  1399/3/20

تعداد بازدیدها : 1152

ارسال نظر