پُل سوم بشار استاندارد می‌شود

معاون عمرانی استاندار:

 

پُل سوم بشار استاندارد می‌شود

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده پُل سوم بشار یاسوج استاندارد می‌شود.

 

27 خردادماه 97 پل سوم بشار بعد از 17 سال از آغاز عملیات اجرایی آن مورد بهره برداری قرار گرفت ولی در کمتر از 5ماه با مشکلاتی از جمله ریزش بخشی از پل روبه‌رو شد و هر از گاهی زخم‌های تاول زده‌ای از این پروژه نمایان می‌شود.عملیات اجرایی پل سوم بشار یاسوج به طول130 متر و با دو باند رفت و برگشت با عرض 11 متر با هدف کاهش بار ترافیکی در ورودی شهر یاسوج در سال 82 آغاز و فاز نخست آن در خردادماه 97 افتتاح شد.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح شرایط کنونی فنی پُل سوم بشار یاسوج، تاکید کرد: این پُل مهم ترددی در این شهر تا پایان هفته دولت امسال استاندارد سازی می‌شود.

 

عزیز فیلی با تاکید بر اینکه پُل سوم بشار یاسوج هنوز تکمیل نشده و اکنون پیمانکار در حال اجرای فاز دوم این پروژه برای استاندارد سازی است، افزود: این پل از سمت روستای علی آباد بسمت شهر یاسوج ایرادات فنی دارد و پیمانکار در حال رفع این مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار قول داده که تا شهریورماه امسال و همزمان با هفته دولت این ایرادات را رفع کند، ادامه داد: پُل سوم بشار یاسوج از پُل‌های پُر تردد این شهر بوده که مشکل بار ترافیکی بالایی را تاکنون حل کرده است.

 

فیلی از نظارت مستمر کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد بر روی کار پیمانکار در این پروژه خبر داد و اظهار امیدواری کرد: دیگر مشکل فنی برای این پُل در آینده رخ ندهد.

تاریخ درج :  1399/3/26

تعداد بازدیدها : 1175

ارسال نظر