نصب تکنولوژی 4G دردارشاهی توسط مخابرات کهگیلویه وبویراحمد/کیوان آشنا:مدیران استان تعهد به قول وخدمت را از امیری یاد بگیرند

ایستگاه موبایل روستای دارشاهی بویراحمد به اینترنت ۴g مجهز شد و سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد جهت بررسی آخرین وضعیت این ایستگاه موبایل به دارشاهی رفت و از نزدیک با بزرگان و جوانان این روستادیدارو گفتگو کرد .


کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج که خود زاده ی روستای دارشاهی می باشد ضمن تقدیر و تشکر از حضور سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ مردم دارشاهی قدردان زحمات مدیران دلسوز هستند و اهالی این روستا امروز ، قدردان زحمات مدیران زحمتکش و بی ادعای مخابرات هستند .


عضو شورای استان گفت ؛ شبکه اینترنت امری ضروری است به طوری که در این دهکده جهانی به یکی از نیازهای اساسی مردم تبدیل شده ،چرا که مردم می توانند همه مسائل زندگی روزمره خود را از جمله؛ آموزشی، اقتصادی ، فرهنگی، اجتماعی ، هنری، بهداشتی و غیره را ازطریق اینترنت رصد ونیازهای خودرا در این امورات مرتفع نمایند.


عضو شورای شهر یاسوج در ادامه گفت: جناب آقای مهندس امیری نسبت به اهالی این روستا لطف داشتند و به تعهدو قولی که جهت فراهم نمودن این تکنولوژی دادند پایبند بودند و ای کاش مدیران ما و مسئولین ما تعهد به انجام وظیفه و خدمت را از آقای امیری یاد بگیرند.


کیوان آشنا گفت :چه بسا مدیرانی در گذشته بودند که فرصت و شرایط بهتری جهت خدمت رسانی به نحو مطلوب را داشتند اما آن خدمت را از جوانان این روستا دریغ نمودند، لذا جا دارد مجدداً به نمایندگی از مردم شریف این روستا از پیگیری مصرانه جنابعالی و مجموعه ارتباطات سیار استان که همکاری کردند و به خواسته به حق جوانانی که ۸ سال پیگیری این مهم برای این روستا بودند تقدیر و تشکر کنم .


در ادامه نصیریان عضو شورای اسلامی روستای دارشاهی که خود از معتمدین این روستا می باشد ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مخابرات استان به جهت تحقق آرزوی جوانان این روستا گفت؛در سال‌های گذشته مراجعات بیشماری به مخابرات استان داشتیم و متاسفانه بنابر هر دلایل این مهم انجام نپذیرفت و خوشحالم که امروز شاهد برقراری این تکنولوژی در روستا می باشیم.


ابوالحسن هدایت دهیار روستای دارشاهی ضمن عرض خیر مقدم به سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به جهت ارایه خدمت مهمی که در عصر رسانه به مردم روستای دارشاهی هدیه شد تقدیر و تشکر نمود


دهیار دارشاهی گفت؛ امیدوارم که با رایزنی جنابعالی با مدیران حوزه وزارت ارتباطات یک باجه پست بانک در این روستا راه اندازی شود تا مردم از خدمات نظام بانکی آن استفاده بهینه را ببرند.


سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات من منطقه کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار صمیمی گفت؛ به خود میبالم که در جمع اهالی باصفای روستای دارشاهی حضور دارم و چهره تک تک جوانان را شاد می بینم ،لذا از یک جهت شرمنده ام واز جهتی خوشحال.


شرمنده ام از این بابت که نتوانستیم در سال‌های گذشته این خدمت راکه حق مسلم مردم این روستا بوده ،جامه ی عمل بپوشانیم ، قطعاً تحریم و نبود تجهیزات مهمترین عامل تاخیر در راه اندازی این تکنولوژی بوده و خوشحالم که خداوند توفیقی عنایت فرمود تا حضورا خدمت اهالی بزرگوار این روستا برسم و صحبت های تک تک شما بزرگواران، معتمدین و جوانان این روستا را از نزدیک بشنوم


امیری گفت ؛دیدن این چهره های شاد و دوست داشتنی خستگی را از تن ما می زداید و دعا کنید که بتوانیم در ادامه راه خدمتگزار خوبی برای هم استانیهای عزیز باشیم و رایزنی لازم را با مدیران جهت تحقیق خواسته های شما انجام خواهم داد وهمین جا لازم می دانم از مجموعه همکاران پرتلاش وخستگی ناپذیرم در مدیریت ارتباطات سیار منطقه تقدیر وتشکر کنم

تاریخ درج :  1399/4/7

تعداد بازدیدها : 142

ارسال نظر