احداث خانه بخشى مهمى از نیازهای جامعه مطبوعات را مرتفع می کند

رئیس خانه مطبوعات  در آيين كلنگ زنى مجموعه مطبوعاتى استان:


احداث خانه بخشى مهمى از نیازهای جامعه مطبوعات را مرتفع می کند


برگزارى دوره هاى آموزشى و جشنواره هاى فصلى از اولويت هاى خانه مطبوعات است

 

 

بالاخره وپس از مدتهای مدید کلنگ خانه مطبوعات با حضور مسئولان بر زمین زده شد، تا اصحاب رسانه شاهد رقم خوردن اتفاقی رضایت بخش درآستانه روز خبرنگار باشند،اتفاقی که می تواند در دراز مدت نوید بخش آینده و روزهای بهتربرای خبرنگاران زحمت کشی باشد که با قلمشان چیزی برای کهگیلویه وبویراحمد کم نگذاشته اند.

رئیس خانه مطبوعات استان دراین آئین کلنگ زنی این پروژه، با بیان اینکه عملی شدن وعده استاندارمحترم مبنی برکلنگ زنی خانه مطبوعات به هفدهم مرداد سال قبل برمی گردد گفت: این اتفاق بزرگ بالاخره رقم خورد وپس ازسالها سرگردانی ،اعضاى خانه مطبوعات با عنايت خداى متعال و همت دکتر کلانتری صاحب خانه خواهندشد.

 

‎امین وکیلی ادامه داد:نويد اتمام این پروژه تاپایان سال نیز  وعده مسرت بخش استاندار دراین آئین بود كه با پشتكار و جديتى كه تيم مديريتى استان دارد قطع به يقين اين امر به يارى خدا محقق خواهد شد.

 

‎وی یادآور شد:به نمايندگى از اصحاب رسانه و جامعه مطبوعاتى  استان از استاندار محترم و معاون عمرانى وی و همچنين مديركل محترم ارشاد اسلامى کمال تشکر و قدردانى را دارم .

 

‎ مديرمسئول روزنامه ابتكارجنوب ایجاد دلگرمی واميد میان خبرنگاران را از پیامدهای مثبت احداث خانه مطبوعات دانست وافزود: این اتفاق باعث خواهد شد تا شاهد همگرايى و هم افزايى بیشتر میان اصحاب رسانه باشیم.

 

‎رئیس خانه مطبوعات استان با اشاره به اینکه  اجراى پروژه ساختمان خانه مطبوعات بخشى از نيازهاى جامعه ى مطبوعاتى در حوزه هاى صنفى و آموزشى  را برطرف مى كند تاکید کرد:اميدواريم امروز  فتح بابى براى پيگيرى و رفع نياز هاى معيشتى و مسكن خبرنگاران باشد.

 

‎وکیلی در ادامه گریزی به وضعیت رسانه استان هم زد و اظهار داشت:اگر چه استان  کهگیلویه وبویراحمد به لحاظ کمیت در زمره استانهای پر رسانه کشور قرار دارد اما به لحاظ کیفیت تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد .

 

‎وی با بیان اینکه این فاصله فاحش نیازمند برنامه ریزی وساماندهى حوزه ى رسانه است گفت:برگزارى دوره هاى آموزشى و جشنواره هاى فصلى و همچنين رفع نيازهاى رفاهى ومادى خبرنگاران از جمله اولويت های مهم مادراین زمینه است كه با رايزنى هاو پيگيرى هاى مستمر در صدد رفع بخشى از اين نياز ها هستيم و بخش ديگر نيز با فروكش كردن تب كرونا عملى خواهد شد.

 

‎رئیس خانه مطبوعات استان درپایان ضمن قدردانی مجدد از استاندار ومعاون عمرانی وی عنوان کرد:موضوع مسکن ومعیشت خبرنگاران از جمله دغدغه های مهمی است که امروز خبرنگاران بيش از هميشه با آن دست وپنجه نرم می کنند که انتظار داریم با دید روشن دکتر کلانتری به حوزه رسانه این دغدغه ها هم تاحدود زیادی مرتفع شوند.و استاندار محترم امسال نيز مانند روزخبرنگار سال گذشته با دست پر و خبرهاى اميد بخش با اصحاب رسانه ديدار كنند.

 

تاریخ درج :  1399/4/18

تعداد بازدیدها : 1109

ارسال نظر