با راه اندازی واحد پاسخگویی پیگیر مطالبات مردم هستیم

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان در سامانه سامد:


با راه اندازی واحد پاسخگویی پیگیر مطالبات مردم هستیم


جوانان از ظرفیت تسهیلات روستایی در صندوق استفاده کنند

 



مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با حضور در استانداری وازطریق سامانه سامد پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مردم شد.


ارسلان حسن پور در همین خصوص گفت:حضور دراین سامانه در راستای سیاست تکریم ارباب رجوع با توجه به کاهش مراجعات به دلیل شیوع بیماری کرونا وپیامدهای ناشی از این ویروس و همچنین پاسخگویی به مطالبات مردمی با هماهنگی مدیرکل بازرسی ارزیابی و عملکرد استانداری صورت گرفت.


وی ادامه داد:پس از اتخاذ این تصمیم وهماهنگی های بعد  اطلاع رسانی لازم مبنی براین حضور از طریق صندوق ، اصحاب رسانه وسایر مجموعه های مرتبط انجام شد تا مردم درجریان جزئیات بیشتر این امر قرار بگیرند.


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خاطرنشان کرد:علاوه بر در خود صندوق کارآفرینی امید نیز از زمان شیوع ویروس کرونا واحد پاسخگویی با چندین خط تلفن به منظور پاسخگویی به مشکلات مردم راه اندازی شده که امکان ارتباط آنها را باهمه مدیران صندوق درسطح استان فراهم کرده است.


وی عمده درخواست مردم وخصوصا جوانان در تماس با سامانه سامد را راه اندازی کسب وکار جدید  ومشکلات بیکاری ذکر کرد وافزود: پس از شنیدن این دغدغه ها ومشکلات ضمن ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به مردم،از آنها خواستیم تا ازظرفیت های پیش بینی شده در صندوق نیز غافل نشوند.


حسن پوریادآورشد:پیگیری و جهت دهی درخواست ها ومطالبات مردم به سمت واحد پاسخگویی ومیز خدمت خدمت صندوق کارآفرینی امید نیز اقدام مهم دیگری بود که پس از احصا وبررسی مشکلات آنها در سامانه 111انجام گرفت.


وی  در ادامه با بیان اینکه جوانان می توانند با استفاده از ظرفیت تسهیلات روستایی در صندوق کارآفرینی شغلی جدید را دراین مناطق راه اندازی کنند اظهارداشت:سقف تسهیلات صندوق از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی 4 میلیارد تومان به ازای هرشخص حقیقی ویا حقوقی  است.


این مسئول با اشاره به اینکه  این تسهیلات با نرخ 6درصد و دوره بازپرداخت بین 5تا7 پرداخت می شود گفت:بین 6تا 24 ما هم دوره تنفس وسازندگی از طریق صندوق کارآفرینی امید به طرح ها داده می شود تا بتوانند کسب وکار مورد نظر خود را راه اندازی کنند.

تاریخ درج :  1399/4/19

تعداد بازدیدها : 884

ارسال نظر