قطعی۶ ساعته آب در برخی از مناطق شهر یاسوج و حومه

به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی محمد غریبی از قطعی آب و همچنین افت فشار در برخی از مناطق شهر یاسوج، بدلیل لزوم انجام پاره ای عملیات تعمیرات و همچنین اتصال شبکه جدید توزیع آب حدفاصل انبار بذر در بلوار شرف آباد خبر داد.


علی محمد غریبی افزود: قطعی آب مورد نظر، از ساعت۹:۳۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۶/۱۳ شروع و به مدت ۶ ساعت ادامه داشته و ساعت ۱۵:۳۰ روز مذکور به پایان خواهد رسید.


مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان  عنوان کرد: در مدت زمان انجام عملیات تعمیرات و بهسازی شبکه توزیع آب، مناطق شرف آباد و بنسنجان و محلات بختیاری ها و حاجتی ها و همچنین کوی آزادگان و کوی مخابرات و خیابان های شاهدها و راهداران (اداره راه) دچار قطعی آب خواهند شد.


علی محمد غریبی از ساکنین  مناطق و خیابانهای مذکور خواست تا تدابیر و اقدامات لازم را نسبت به ذخیره سازی آب شرب مورد نیاز، قبل از شروع عملیات تعمیرات و همچنین همکاری های مقتضی را نسبت به صرفه جویی درمصرف آب شرب در مدت زمان انجام عملیات تعمیرات و بهسازی شبکه توزیع آب با امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد به عمل آورند.


وی تصریح کرد؛ همکارانمان درامور آبفا شهرستان بویراحمد تلاش خواهند نمود تا درکمترین زمان ممکن نسبت به انجام عملیات تعمیرات و بهسازی شبکه توزیع آب شرب مورد نظر اقدام نمایند، ضمن آنکه افت فشار آب در مناطق و خیابان های یادشده تا ساعاتی پس از اتمام عملیات تعمیرات، بهسازی و اتصال شبکه جدید توزیع آب مورد نظر وجود داشته و دور از انتظار نمی باشد.

تاریخ درج :  1399/6/12

تعداد بازدیدها : 1129

ارسال نظر