تکذیب قطعی مداوم آب شرب فیلگاه و چهاب کهگیلویه

به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویر احمد ‌ولی جفتا در پاسخ به مطلبی با عنوان(رنج بی آبی روستاهای فیلگاه و چهاب کهگیلویه) که در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده بود اظهار کرد: این مطلب از اساس کذب و به دور از واقعیت بوده و جریان آب شرب منطقه فوق همیشه برقرار بوده وهست.


سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان کهگیلویه گفت: تنها در تاریخ ۱۹ شهریور با توجه به اینکه یکی از الکترو پمپ ها دچار مشکل شده ودر کمتر از ۲۴ ساعت نیز مشکل فوق برطرف شد تاکنون هیچ گونه وقفه ای در آبرسانی به روستاهای فیلگاه و چهاب به وجود نیامده است .


 وی با اشاره به گلایه های یکی از مشترکین ساکن در روستای چهاب با بیان قطعی مداوم آب در تابستان اخیر اظهار داشت؛ بیان چنین گلایه های دور از واقعیت توسط یکی از ساکنین روستای چهاب، نادیده گرفتن زحمات شبانه روزی همکاران تلاشگرمان در امور آبفا شهرستان کهگیلویه است که امیدواریم چنین مشترکینی نگاه خود به خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را واقع بینانه بیان نموده و از مواردی که صحت ندارد پرهیز و دوری نمایند.


وی تصریح کرد: گواه صادق امور آبفا درمورد این ادعا آخرین فیش صادره در بازه زمانی ۸۹ روزه از تاریخ ۱۳۹۹/۲/۲۹ تا تاریخ ۱۳۹۹/۵/۲۵ می باشد که مشترک مورد نظر در بازه زمانی مذکور ۹۴مترمکعب آب مصرف داشته و فیش مورد نظر در راستای راستی آزمایی خدمات و دقت نظر امور آبفا به پیوست جوابیه قابل مشاهده می باشد.


دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان نیز ضمن تقدیروتشکر از همکاری تمامی اصحاب رسانه، از رسانه ها خواست در انتشار اخبار بیش از پیش رعایت انصاف و اصول و تعهدات اخلاق حرفه خبری را مد نظر داشته باشند تا تلاش های شبانه روزی پرسنل دستگاه خدمات رسانی مانند آبفا تحت شعاع اخبار غیرواقع و بی اساس قرار نگیرد.

تاریخ درج :  1399/6/23

تعداد بازدیدها : 1088

ارسال نظر