پای یک پیمانکار در میان است

روایت یزدان پناه از پشت پرده تخریب علوم پزشکی:

 

پای یک پیمانکار در میان است

 

رعلیت پروتکل ها در 52 درصد از 178 مدرسه بویراحمد نامطلوب بود

 

در حوزه کاراته تخلفی صورت نگرفته است

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در نشست باخبرنگاران با بیان اینکه اگر کسی به عمد قصد تخریب دانشگاه را داشته باشد ازحیثیتمان دفاع می کنیم گفت:انتظار داریم دراین شرایط سخت کرونایی با توجه به حضور کادر بهداشت ودرمان درخط مقابله با این ویروس نقدها بصورت سازنده مطرح شوند تا کادر درمان دلسرد نشوند.


پرویز یزدانپناه به تشریح وضعیت کرونا دراستان پرداخت وافزود:هم اکنون وتا لحظه انتشار این خبر 253نفر مورد مشکوک ومبتلا به کرونا دربیمارستانهای استان بستری هستند که 124 تن از آنها مبتلای قطعی هستند.


وی با اشاره به آخرین موارد فوتی کرونا در استان تصریح کرد:با مرگ ۴ بیمار دیگر در بیمارستان شهید جلیل، شمار قربانیان به ۱۳۴ نفر رسید.


این مسئول با بیان اینکه درحوزه مدارس اشکالات جدی وجود دارد که نیازمند حمایت وهمراهی همگان با آموزش وپرورش است یادآورشد:درجریان بازدید از178 مدرسه شهرستان بویراحمد مشخص شد 52درصد این مدارس به لحاظ رعایت پروتکلهای بهداشتی وضعیت نامطلوبی دارند.


یزدانپناه در ادامه به شایعات عنوان شده درمورد کارانه هیات رئیسه دانشگاه هم واکنش نشان داد وخاطرنشان کرد:درحوزه کارانه نه تنها تخلفی صورت نگرفته که اگر کوچکترین تخلفی هم وجود داشته باشد بصورت جدی با آن برخورد می شود.


وی ادامه داد:تمام پرداختی ها درسامانه های مالی دانشگاه مشخص است ودر زمینه پرداخت یارانه ریالی کم وزیاد نمی شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به شایعه شائبه درمناقصات هم اشاره کرد وگفت:قبل از شروع بکار ما در حوزه ریاست پیمانکاری درحوزه علوم پزشکی فعالیت می کرد که علیرغم گرفتن قریب 16 پیمان میلیاردی حقوق کارگرانش را پرداخت نمی کرد وحالا در پشت پرده تخریب ها علیه دانشگاه هم حضوردارد.


همچنین یزدان‌پناه با بیان اینکه ۱۱ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا سهمیه استان است تصریح کرد: ۶ هزار مورد واکسن آنفلوآنزا در اختیار دانشگاه قرار گرفت که از دوشنبه هفتم مهر ماه شروع می شود که اولویت با جانبازان شیمیایی، زنان باردار، بیماران خاص، پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز نگهداری سالمندان بهزیستی و زندانیان است و در مراحل بعدی برای سایر افراد خواهد بود. وی ادامه داد: در همین مدت ۵۵ متخصص جذب کردیم که برخی به شهرستان‌ها اعزام شدند و عده‌ای هم اعزام می‌شوند تا کمبود نیروی متخصص رفع می‌شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به میزان بدهی دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان بیان کرد: بدهی بیمارستان شهید جلیل و بیمارستان باشت ۲۲ میلیارد تومان بود که به ۱۶ میلیارد کاهش داشت و با اختصاص ۸ میلیارد تومان از سوی وزارتخانه بدهی به ۸ میلیارد کاهش می‌یابد.
وی از دریافت ۹۵ میلیارد تومان از وزارت خانه طی ۷ ماه گذشته با هدف تأمین منابع پرسنل و تجهیز نیز خبر داد و اظهار کرد: این مهم با رایزنی‌های انجام شده عملیاتی شد.
یزدان پناه با تاکید بر اینکه توسعه بیش از پیش ظرفیت‌های سلامت مورد تاکید است، تصریح کرد: طی یکسال گذشته ۲۰ پروژه بهداشتی- درمانی در سطح استان به بهره برداری رسیده و بهره برداری از دهها پروژه در دست اقدام است.


وی افزود: شروع به کار ساخت بیمارستان پاتاوه با هدفگذاری های انجام شده را نیز خواهیم داشت.
یزدان پناه با اشاره به خدمات دهی شهری و روستایی، گفت: پوشش پزشک خانواده نیز با ارتقای کیفیت خدمات در استان عملیاتی شده است.

تاریخ درج :  1399/7/8

تعداد بازدیدها : 1117

ارسال نظر