طی ۶ ماه گذشته ۳۵ سرمایه‌گذار جذب شده است

مدیرعامل منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی شیراز:

 

طی ۶ ماه گذشته ۳۵ سرمایه‌گذار جذب شده است

 

طی ۶ ماه گذشته ۳۵ سرمایه‌گذار جذب شده است

مدیر عامل منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی شیراز گفت: علیرغم تنگناهای کنونی، طی ۶ ماه گذشته ۳۵ سرمایه‌گذار برای فعالیت در این منطقه، جذب شده است.

 

نادر طیبی  در جمع خبرنگاران گفت: سرمایه‌گذاران جذب شده، جواز تاسیس و پروانه‌ی احداث واحد تولیدی را اخذ کرده و آماده اجرای پروژه سرمایه‌گذاری مورد نظر خود هستند.

 

طیبی با بیان اینکه واحدهای صنعتی مستقر در این منطقه، از توسعه قابل قبولی برخوردارند، گفت: جذب تعداد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران، یکی از خروجی‌های توسعه منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی شیراز به شمار می‌رود.

 

او گفت: امروز بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی به دلیل وضعیت نامطلوب اقتصادی، شیوع کروناویروس و مشکلات ناشی از تحریم ها  با سایه سنگین تعطیلی روزگار سپری می‌کنند، اما خوشبختانه منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی شیراز با وجود مشکلات گفته شده، موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

 

طیبی با اشاره به اینکه بیش از ٢٥٠٠ نفر هم‌اینک در منطقه ویژه‌ی اقتصادی شیراز شاغل هستند، گفت: شیوع کروناویروس و تنگناهای اقتصادی باعث تعطیلی یا تعدیل نیرو در هیچ کدام از صنایع فعال در منطقه ویژه اقتصادی نشده است.

 

مدیرعامل منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی شیراز با بیان اینکه هم‌اکنون ١٣٢ کارخانه فعال و درحال ساخت در این منطقه قرار دارد، افزود: این منطقه، ظرفیت جذب چندین برابری سرمایه‌گذار نسبت به آنچه تاکنون انجام شده است را دارد و این مهم جز با همراهی و همکاری بیشتر شرکت‌های خدمات رسان و دستگاه‌های اجرایی محقق نمی‌شود.

تاریخ درج :  1399/7/15

تعداد بازدیدها : 247

ارسال نظر