تقدیر ویژه معاون سیاسی وامنیتی استانداری از مخابرات کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی، احد جمالی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی  استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اهداء لوح تقدیری ازسید محمد هادی امیری سرپرست  ومجموعه  کارکنان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد تقدیر وتشکر نمود.



بر اساس همین گزارش ؛مخابرات منطقه در اقدامی بی سابقه بخش اعظمی از محورهای مواصلاتی استان را به کارگاه  پروژه فیبر نوری  مبدل کرده که می توان به محورهای یاسوج به سی سخت،  باشت به چرام ،دهدشت به قلعه رئیسی ویاسوج به کاکان اشاره نمود  و هم چنین ۲۰ پروژه مخابراتی  در هفته دولت بااعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.



معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استانداری استان کهگیلویه وبویراحمد در بخشی از این لوح تقدیر آورده است :

جناب آقای سید محمد هادی امیری

سرپرست  مخابرات متطقه کهگیلویه وبویراحمد

سلام علیکم

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین  مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر  خوشنودی مردم ،موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم  نهایت استفاده را ببرند.



بدین وسیله از زحمات حضرتعالی و کارکنان محترم شرکت  مخابرات منطقه در امر خدمت رسانی به مردم شریف این استان تقدیر و تشکر نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون برایتان مسئلت می نمایم


احد جمالی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی

استانداری استان کهگیلویه وبویراحمد

تاریخ درج :  1399/7/19

تعداد بازدیدها : 523

ارسال نظر