قطعی 8 ساعته آب شرب در برخی از مناطق حومه شهر یاسوج در روز دوشنبه

به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی محمد غریبی با اشاره به اینکه جهت انجام پاره ای عملیات بهسازی، وصل و وارد مدار نمودن شبکه جدید توزیع، آب شرب مناطق سرآبتاوه، تلخسرو و موردراز شهر یاسوج روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۷/۲۱ از ساعت ۹صبح تا ساعت ۱۷عصر به مدت ۸ ساعت قطع می باشد.


علی محمد غریبی از ساکنین تمامی مناطق یادشده خواست تا قبل از قطعی آب، تدابیر و تمهیدات لازم را جهت ذخیره سازی آب مورد نیاز و همچنین همکاری های مقتضی را نسبت به صرفه جویی در مصرف آب شرب در زمان انجام عملیات بهسازی و توسعه شبکه توزیع آب بعمل آورند.


مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان افزود: تا ساعاتی پس از اتمام عملیات کاری مورد نظر، افت فشار آب در برخی از خیابانهای مناطق یادشده دور از انتظار نمی باشد که امیدواریم مشترکین از هرگونه دستکاری تاسیسات و شیرآلات خودداری نموده تا افت فشار آب هرچه سریعتر برطرف و جریان آب در شبکه توزیع در کمترین زمان ممکن به حالت عادی و معمول برگردد.


وی تصریح کرد؛ همکارانمان درواحدهای فنی و اجرایی و اتفاقات امور آبفا شهرستان بویراحمد تمام تلاش، تدابیر و همت خود را بکار بسته تا عملیات کاری مورد نظر در کمترین بازه زمانی ممکن انجام گیرد.

تاریخ درج :  1399/7/20

تعداد بازدیدها : 1081

ارسال نظر