اهداء 12هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) 12193 بسته لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت حمایت و نیازمنداین نهاد در استان اهداء شد.



 قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر 12192 دانش‌آموز و 1960 دانشجوی تحت حمایت از خدمات فرهنگی این نهاد در سال بهره‌مند می‌شوند.


مبشری ضمن تقدیر از خیران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، بیان کرد: این ستاد در زمینه کمک به دانش‌آموزان نیازمند نسبت به تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم اقدام کرده است.


وی از اهداء 12 هزار و 193 بسته لوازم‌التحریر از طرف ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: ارزش این تعداد لوازم‌التحریر دو میلیارد و 438 میلیون تومان است که تاکنون 8832 بسته توزیع و مابقی نیز به‌زودی توزیع خواهد شد.


مبشری تصریح کرد: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی این نهاد و فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل برای آن‌ها و همچنین مراقبت‌های تحصیلی از اولویت‌های اصلی و مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به اینکه مدارس به‌صورت مجازی برگزار می‌شود در حال حاضر بیشترین نیاز دانش‌آموزان جامعه هدف ما، وسایلی ازجمله گوشی تلفن همراه و تبلت است که در این خصوص امیدواریم با همکاری خیران نیکوکار بتوانیم نیاز این دانش‌آموزان را برآورده کرده و شرایط را برای ادامه تحصیل آن‌ها را فراهم کنیم.

تاریخ درج :  1399/7/30

تعداد بازدیدها : 736

ارسال نظر