خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد همپای کادر درمان پای کار بودند

مدیر خانه مطبوعات استان:


خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد همپای کادر درمان پای کار بودند


کرونایی شدن ۱۰خبرنگار



به گزارش ابتکارجنوب به نقل از ایسنا، مدیر خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران با وجود تمام بی مهری ها بدون هیچ چشم داشتی همپای کادر درمان پای کار بودند و با حساسیت فراوان به تولید خبر، گزارش و مصاحبه پرداختند.



"امین وکیلی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون حدود ١٠ نفر از خبرنگاران به بیماری کرونا مبتلا شدند و خدا را شاکریم که همگی بهبود یافتند.


وی اظهار کرد: با توجه به مشاهدات و رصد رسانه های استان، به لحاظ کمّی و کیفی شاهد بودیم که خبرنگاران سنگ تمام گذاشتند، با وجود تمام بی مهری ها بدون هیچ چشم داشتی همپای کادر درمان پای کار بودند و با حساسیت فراوان به تولید خبر، گزارش و مصاحبه پرداختند.


مدیر خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: با وجود تاکید مسئولین بر پرهیز از ایجاد هراس در جامعه، خبرنگاران با هشدار های مکرر و تولید محتوای آموزشی در ابتدای شیوع بیماری کرونا و برانگیختن حساسیت جامعه تا حد زیادی در کنترل و پیشگیری از پیشرفت و همه گیری این بیماری موفق عمل کردند.


وکیلی تصریح کرد: حدود ٢٠٠ نفر خبرنگار عضو خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
وی خاطرنشان کرد: طبق قانون، خبرنگاران می توانند تعاونی مسکن داشته باشند و این موضوع همت اعضا و خبرنگاران را می طلبد که با هم اقدام به تشکیل تعاونی مسکن خبرنگاران کنند.


مدیر خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: اگر شرایط فعلی اجازه برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات را بدهد در مجمع این موضوع مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.

تاریخ درج :  1399/8/1

تعداد بازدیدها : 352

ارسال نظر