قبولی 4 دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در رشته پزشکی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنکور سراسری سال جاری 4 نفر از دانش آموزان مددجوی این نهاد در رشته پزشکی پذیرفته شدند.


قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: کمیته امداد با پرداخت کمک‌هزینه تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر و ایاب‌وذهاب دانش آموزان، تقویت بنیه تحصیلی و برگزاری کلاس‌های آموزشی آمادگی کنکور و دانشگاه، کمک‌هزینه تحصیلی و تأمین شهریه دانشجویان ، گام‌های مؤثری برای ارائه خدمات مؤثر به مددجویان در حال تحصیل برمی‌دارد.


وی با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار دانش‌آموز و دانشجو در سال تحصیلی جاری از خدمات حمایتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند، اظهار کرد: در کنکور سراسری امسال 29 دانش‌آموز مددجوی این نهاد ، موفق به کسب رتبه زیر 5000 شدند که 4نفر از آنان در رشته پزشکی در دانشگاه‌های ایران تهران، شهید بهشتی، شاهد تهران و پزشکی یاسوج قبول شدند.


مبشری افزود: یک نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در رشته علوم اقتصادی تهران قبول‌شده و تعدادی در دانشگاه‌های فرهنگیان در رشته‌های کارشناسی ریاضی، مشاوره، آموزش ابتدایی و ادبیات در استان‌های فارس، چهارمحال بختیاری، قم و کهگیلویه و بویراحمد قبول‌شده‌اند.


 وی بابیان اینکه کمیته امداد با توجه به اولویت توانمندسازی فرهنگی خانواده‌ها، خدمات فرهنگی مختلفی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌کند، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات مشاوره تحصیلی و شغلی، ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین برگزاری اردوهای تخصصی ازجمله برنامه‌های این نهاد است.

تاریخ درج :  1399/8/22

تعداد بازدیدها : 768

ارسال نظر