برگزاری کارگاه آموزشی شعر در باشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت خبرداد :
 

برگزاری کارگاه آموزشی شعر در باشت

 
کارگاه آموزشی شعر_ با موضوع بررسی غزل روز در بستر مجازی به همت انجمن شعر و ادب شهرستان باشت و با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره فرهنگ شهرستان باشت درباشت برگزار می گردد .
 
 
 رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان باشت گفت: کارگاه آموزشی شعر_ با موضوع بررسی غزل روز در بستر مجازی در حال برگزاری است.

سید علی حسینی گفت:از مدتها قبل به فکر راه‌اندازی کارگاه آموزشی شعر و برگزاری این جلسات بودیم که شرایط حاضر سبب شد این فعالیت را در قالب یک رویداد برخط «آنلاین» و با حضور علاقمندان برگزار کنیم. این کارگاه به مدت ۵ شب پیاپی از تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲ شب تا ۲۳:۳۰ ادامه دارد.

وی افزود: نمی توانیم کارهای فرهنگی و آموزشی را در فضای سیاه کرونا زده تعطیل کنیم بنابراین با استفاده از فضای مجازی طیف گسترده تری از مخاطبان را در این کارگاه از سراسر استان و استان های همجوار پوشش می دهیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشت گفت:هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش دانش و بینش ادبی شاعران استان و ایجاد نشاط اجتماعی و ب اشتراک گذاری تجربیات و ارایه چهره ی فرهنگی و هنری از شهرستان عنوان کردند.

حسینی با اشاره به شرایط ناشی از پاندومی کووید ۱۹ و تأثیر آن بر رویدادهای فرهنگی و هنری گفت: کرونا مصائب بی شماری داشته اما همین موارد سبب شده خود را به شرایط جدید عادت دهیم و راه‌های تازه ای را آزمایش کنیم.

و ی درپایان گفت:این برنامه باحضور190نفر از شاعران سراسراستان واستانهای همجوار با مدرس استادحسن بهرامی برگزارمی شود.
 
تاریخ درج :  1399/9/24

تعداد بازدیدها : 212

ارسال نظر