به گزارش ابتکارجنوب وبه نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد ، فریدون کرمی معاون مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت چهل ودومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای مسئولیت اجتماعی ،با خانواده معظم شهید گرانقدرحسین کیامرثی از شهدای انقلاب ۵۷شهرستان گچساران دیدار وسرکشی کرد.

معاون مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار، ضمن ابلاغ سلام صمیمانه سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد افزود: صلابت واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،مدیون حماسه آفرینی شهیدان والامقامی است که از همه تعلقات ودلبستگی های دنیوی خود گذشتند تا درخت اسلام تنومندشود.

وی در ادامه گفت : تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حکمفرما باشد هیچ قدرتی، فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

کرمی گفت : شهیدان از بندگان مقرب خداوندهستند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعمند و این نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.
فریدون کرمی در پایان این دیدار خاطرنشان کردند، همسر بزرگوار شهید با تعلیم وتربیت فرزندانی صالح وشایسته وظیفه خودرا به نحو احسن انجام دادند تا شهروندان گچسارانی ،خانواده شهید کیامرثی را آبروی این شهربدانند.

در ادامه این دیدار ; گشتاسب خلیلی پور رئیس بنیادشهید شهرستان گچساران ،ضمن عرض خیرمقدم و وعنایت ویژه مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به سرکشی ودیدار از خانواده معظم شهدا گفت : ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است وما باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و بتوانیم راه ،روش وبینش شهدا را سرلوحه ی کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

در این دیدار سیما مردای کارشناس مددکاری بنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان گچساران ؛ضمن تقدیر وتشکر از مجموعه مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به جهت سرکشی از خانواده شهید کیامرثی از شهدای انقلاب ۵۷ گچساران افزود؛ خانواده های معظم شهدا با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند واین مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

مرادی خاطر نشان کردند ؛امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده خون شهدا نباشیم و توفیق خدمت به خانوادهای شهدا را به معنای واقعی داشته باشیم.

در پایان این دیدار دکتر کورش کیامرثی فزرند شهید حسین کیامرثی ضمن تقدیر وتشکر از مدیر مخابرات  ومجموعه مدیران منطقه کهگیلویه وبویراحمد ،این گونه بازدیدها را قوت قلبی برای خانواده های شهدا دانست وگفت امیدوارم بتوانیم با رفتار ،کردار ومنش خودمان فرزندی صالح وشایسته برای آن پدرشهیدمان باشیم.

درپایان این دیدار از خانواده شهید ایثارگر انقلاب ۵۷، شهید حسین کیامرثی سرکشی با اهداء لوح تقدیر از صبرو شکیبایی این خانواده معظم شهید تجلیل به عمل آمد.