قطعی ۳ ساعته آب شرب شهر چرام

به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی محمد غریبی در گفت و گو  با خبرنگاران از قطعی آب شرب شهر چرام خبر داد.


مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باتوجه به اينكه امور آب و فاضلاب شهرسـتان چرام قصد انجـام پـاره اي عمليـات تعمیرات شکستگی و مرمت و بهسازی خط انتقال اصلی آب شرب شهر چرام  را دارد.


وی گفت: به همین دلیل آب  شرب تمامی مناطق و محلات شهر چرام از ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 1400/02/05 تا ساعت 12ظهر به مدت3 سـاعت قطع مي باشد.


غریبی یادآور شد: ضروريست ساكنين تمامی مناطق و محلات شهر چرام قبل از قطعی آب، تدابير و تمهیدات لازم را جهت ذخيره سازي آب مورد نياز و همچنين در ساعات قطعی آب همكاريهاي مقتضي را نسبت به صرفه جوئي در مصرف با امور آب وفاضلاب شهرستان چرام به عمل آورند.


علی محمد غریبی تصریح کرد: تا ساعاتی پس از پایان عملیات تعمیرات و مرمت خط اصلی انتقال، افت فشار آب در شبکه توزیع مناطق و محلات شهر چرام دور از انتظار نمی باشد که لازم است مشترکین از هر گونه دستکاری تاسیسات، تجهیزات مکانیکی و شیرآلات جدا خودداری نموده تا هر چه سریعتر جریان آب در شبکه های توزیع به حالت اولیه و معمول برگردد.

تاریخ درج :  1400/2/4

تعداد بازدیدها : 769

ارسال نظر