اجرای برنامه های الکترونیکیگامی اساسی در تشکیل پرونده سلامت بیمه شدگان

مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد:

 

اجرای برنامه های الکترونیکی  گامی  اساسی در تشکیل پرونده سلامت بیمه شدگان

 
 

مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اجرای طرح نسخه الکترونیکی و کاهش کاربرد دفترچه بیمه ،تحول بزرگی در بخش سلامت محسوب می شود.


غلام رضا کاظمی تاکید کرد :حذف دفترچه های فیزیکی گامی برای کاهش انتشار ویروس کروناست.
بطوری که سالانه حدود ۲۵۰ میلیارد تومان تنها صرف تامین کاغذ دفترچه های درمانی در کشور می شد که با الکترونیکی شدن دفترچه ها این منابع صرف مسائل مربوط به سلامت می شود.

 

مدیر کل بیمه سلامت استان تصریح کرد: با جدیت پرسنل بیمه سلامت و همکاری معاونت دانشگاه علوم پزشکی استان و نیز همراهی کارکنان مراکز درمانی طرح های مذکور به خوبی در حال اجرا هستند به طوری که در رتبه بندی کشوری استان کهگیلویه وبویراحمد در شاخص درصد فعالیت بیمارستانها وکلنیک های تخصصی دولتی دانشگاهی دارای رتبه برتر می باشد.


وی افزود: با اجرای کامل این برنامه ها، بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت بدون نیاز به ارائه دفترچه درمانی می توانند به مراکزمذکور مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.


وی گفت: با اجرای کامل طرح ،صرفه جویی قابل توجهی در زمان ارائه خدمات در زمان انتظار بیماران و هزینه های جانبی ایجاد خواهد شد و اختلافات رایج بین سازمان بیمه سلامت و مراکز دولتی – دانشگاهی به حداقل ممکن خواهد رسید.


مدیر کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۲۰ هزار نفر از جمعیت استان معادل ۷۰ درصد زیر پوشش بیمه سلامت هستند.


وی در پایان گفت: این تعداد افراد زیر پوشش صندوق بیمه کارکنان دولت، روستائیان و عشایر، سلامت همگانی، بیمه ایرانیان و سایر اقشار هستند.در پایان مدیر کل بیمه سلامت استان تحقق عدالت اجتماعی را هدف متعالی این سازمان عنوان کرد و گفت رضایتمندی بیمه شدگان عزیز برای ما بسیار مهم است وامیدواریم بتوانیم درراستای رضایت بیمه شدگان گامهای اساسی برداریم.

تاریخ درج :  1400/3/12

تعداد بازدیدها : 727

ارسال نظر