حسن غفاری میهمان گفتگوی زنده اینستا گرامی حوزه هنری

گفتگوی زنده اینستاگرامی با حضور حسن غفاری با موضوع معیارهای داوری در مسابقه های عکاسی کاربردی از سوی واحد آموزش و پژوهش  حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری گفت:این گفتگو درروز شنبه پنجم تیر ماه از طریق لایو با حضورحسن غفاری ازکارشناسان عکاسی هم استانی مطرح کشوری در یاسوج برگزار شد.


اسحاق اقایی که خود اجرای این برنامه را بر عهده داشت، اظهارکرد: در این گفتگو که به مدت 90دقیقه به طول انجامید حسن غفاری به مباحثی نظیر پای بندی به اصول  آیین نامه ها و فراخوان های  یک جشنواره از سوی عکاس،مطالعه عکاسان در خصوص موضوعات فراخوان ها و همچنین اصل راستگویی و صداقت آنها در مواجهه با سوژه های عکاسی اشاره نمود.


آقایی تصریح کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی،حوزه هنری در بخش آموزش رشته های مختلف هنری به سوی فضای مجازی رفته و سعی دارد تا از این طریق روند آموزش ها را ادامه دهد.


حسن غفاری متولد 1348 یاسوج ، دارای مدرک کارشناس ارشدعکاسی از دانشگاه هنر،عکاس مردم نگار ایلات و عشایر ایران می باشد وتا کنون  در بسیاری از جشنواره ها و مسابقه های عکاسی در سطح ملی به عنوان داور حضور داشه است.

تاریخ درج :  1400/4/7

تعداد بازدیدها : 780

ارسال نظر