بازنشستگان نمونه کشوری و استانی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان مراسمی در اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه کشوری و استانی تجلیل شد.



در این مراسم معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان، بازنشستگان را گنجینه های تجربه و پشتوانه های فکری و تجربی نسل امروز و فردای کشور توصیف کرد و گفت: بازنشستگان نقش ویژه ای در توسعه و پیشرفت کشور داشته و تجارب گران بهایی را در دوران طولانی خدمت خود اندوخته اند که می تواند پشتوانه، چراغ راه و تکیه گاه نسل جوان قرار گیرد.


 علی محمد علی پور افزود: تکریم بازنشستگان وظیفه ای همگانی است و برگزاری مراسم تجلیل می تواند فرصتی برای بازبینی نقش و جایگاه والای این قشر گرانقدر در جامعه و زمینه ای برای تداوم و تعمیق ارتباط میان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی باشد.


     دکتر بهور، مدیر درمان تامین اجتماعی استان، نیز از بازنشستگان به عنوان سرمایه های اجتماعی یاد کرد و گفت: بازنشستگان جایگاه ویژه و والایی در جامعه دارند و تکریم آنان باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.


     رییس کانون بازنشستگان شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم گفت: به همان نسبت که سن سالمندان و بازنشستگان بالا می رود، هزینه های آنان هم افزایش می یابد و انتظار دارند که حمایت های بیشتری از آنها صورت گیرد.


  علی کرمی افزود: اجرای طرح متناسب سازی و افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال جاری یکی از انتظارات طولانی این قشر را جامه عمل پوشاند و امیدواریم حمایت از بازنشستگان و توجه به نیازهای آنات در آینده نیز استمرار یابد.


در این مراسم دکتر سیدساعد حسینی به خاطر فعالیت های علمی، تدریس در مراکز دانشگاهی، تالیف پنج عنوان کتاب، ایجاد اشتغال و حمایت از نیروی کار، همکاری ده ساله با سازمان تامین اجتماعی، تربیت فرزندان شایسته و مشارکت در امور عام المنفعه به عنوان بازنشسته نمونه کشوری معرفی و از خدمات وی تجلیل شد.


 هم چنین سیداسماعیل کریمی به عنوان بازنشسته نمونه استانی، گشتاسب ابراهیمی به عنوان ازکارافتاده کلی نمونه و خانم عالم افتخاری به عنوان همسر بازمانده نمونه معرفی شدند و با اهدای لوح تقدیر و تندیس مورد تقدیر قرار گرفتند.

تاریخ درج :  1400/5/20

تعداد بازدیدها : 596

ارسال نظر