کلنگ‌زنی ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان دنا

ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان دنا توسط پناهی فرماندار دنا، کاظمی مدیر کل بیمه سلامت استان مصباح نژاد امام جمعه سی‌سخت و دیگر مسؤولان شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان دنا +تصایر

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان دنا توسط پناهی فرماندار دنا، کاظمی مدیر کل بیمه سلامت استان مصباح نژاد امام جمعه سی‌سخت و دیگر مسؤولان شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

پناهی فرماندار دنا گفت: به مناسبت هفته دولت حدود ۱۸ طرح با اعتباری افزون بر ۸۷ میلیارد تومان را با حضور مسئولین شهرستانی کلنگ زنی و افتتاح کردیم که ساختمان بیمه سلامت سی سخت با اعتبار ۴ میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان یکی از نیازهای جدی و لازم شهرستان دنا کلنگ‌زنی شد که نیاز است مسئولان نسبت به تسریع در روند اجرایی این طرح همکاری کند.

 مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال  به بهره برداری خواهد رسید.

غلامرضا کاظمی بیان کرد:  این پروژه در زمینی به مساحت 1627 متر مربع  با زیربنای 427 متر از محل اعتبارات بیمه سلامت کشور اجرا خواهد شد.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ۶ شهرستان از شهرستان‌های هشت گانه استان از مکان اداری بیمه سلامت بهره‌مند هستند.

کاظمی تعداد بیمه شدگان در سطح استان را ۵۲۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این میزان بیش از 43  هزار بیمه شده در شهرستان‌ دنا  خدمات مختلفی را از بیمه سلامت دریافت می کند.

 

تاریخ درج :  1400/6/13

تعداد بازدیدها : 794

ارسال نظر