برگزاری اجلاس مدیران منطقه10 کشوری در بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد

اجلاس منطقه ای 10کشوری در اداره کل بیمه سلامت استان استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار کردید در این جلسه مدیران کل استانهای بوشهر- فارس – هرمزگان و کهگیلویه وبویراحمد حضور داشتند.

 

جلسه شورای مدیران بیمه سلامت منطقه ده کشور مورخ 20 شهریور 1400 با حضور دکتر غلامرضا کاظمی مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر رمضانی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر دبیر جلسه ، علیزاده مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان و  لطفی مدیرکل بیمه سلامت استان فارس در اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

 

هدف از تشکیل این جلسه بررسی وضعیت نسخه نویسی الکترونیک در استانهای منطقه و تبادل نظر در خصوص نحوه رفع مشکلات و چالشهای مربوط، بررسی وضعیت تهیه خروجی از سامانه ثنا جهت پرداخت هزینه نسخ الکترونیک
،بحث و بررسی در خصوص نحوه اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی وسایر موضوعات و تبادل تجربیات

 

  کاظمی مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیرمقدم به مدیران منطقه 10 کشور گفت : برگزاری جلسات منطقه¬ای بسیار حائز اهمیت است. بازخود چنین جلساتی است که سازمان بیمه سلامت کشور را در دستیابی به آرمان و اهداف عالیه خود تا رسیدن به مقصد یاری می رساند.
سپس گزارشی از وضعیت کلی استان، موسسات طرف قرارداد و نیز میزان پیشرفت برنامه‌های الکترونیکی سازمان در استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه دادند.


وی افزودند صددرصد موسسات طرف قرارداد بخش خصوصی استان برنامه‌های نسخ الکترونیک را اجرا می نمایند به طوری که این استان با 6/ 82 درصد تجویز نسخ به صورت تمام الکترونیکی در رتبه بندی کشوری جز استان‌های پیش روی کشور به حساب می آید.


ایشان همچنین افزودند در بخش مراکز جامع روستایی به دلیل نبود تجهیزات مناسب و عدم لینک برنامه‌های وزارت بهداشت به سامانه های بیمه سلامت با مشکلات روبه رو هستیم.


 کاظمی ضمن برشمردن مشکلات موجود در اجرای برنامه های الکترونیکی نکاتی در خصوص طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی یادآور و با توجه به برنامه سازمان در خصوص اجرای برنامه نظام ارجاع در کل کشور از ابتدای مهرماه سال جاری پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دادند .


پس از آن  رمضانی مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر و دبیر منطقه ده کشور گزارشی از وضعیت برنامه‌های سازمان در استان های منطقه ۱۰ ارائه و افزودند با توجه به اتمام مهلت پذیرش اسناد کاغذی در آبان ماه ۱۴۰۰ استان‌های منطقه باید تمام تلاش خود را در جهت اجرای کامل برنامه الکترونیکی به عمل آورند.


 لطفی مدیر کل محترم بیمه سلامت استان فارس گزارشی در خصوص نظام ارجاع در استان فارس و مشکلات و مسائل مربوطه بیان کردند.

 


 علیزاده مدیرکل محترم بیمه سلامت استان هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از برنامه های نسخه الکترونیک در استان بر لزوم همکاری و تعامل با موسسات طرف قرارداد تا زمان اجرای کامل برنامه تاکید کردند.

تاریخ درج :  1400/6/21

تعداد بازدیدها : 602

ارسال نظر