مقاله // روابط عمومی بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته بیمه سلامت

 

پیام روابط عمومی بیمه سلامت استان به مناسبت هفته بیمه سلامت

 

حمیده بهروزی، مسئول روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرا رسیدن هفته بیمه سلامت را تبریک گفت.

 

در دنیا چیزی بهتر از یقین و سلامتی به مردم داده نشده ، شما این دو نعمت را (همیشه ) از خداوند مسالت نمائید. امام رضا (ع)

تردیدی نیست جامعه سالم ، بستر ساز توسعه و رشد وشکوفایی کشور در همه زمینه هاست و مطمئنا آینده کشور را زمانی می توان با نشاط و پرجنب و جوش ترسیم کرد که امید به زندگی و آینده بهتر ، در فرد فرد آحاد جامعه موج بزند و به فرهنگ حاکم بدل شود.

 

امروزه توجه به سلامت آحاد جامعه روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار گردیده و آنچه مسلم است توجه هر چه بیشتر به نهادهایی که در حوزه سلامت فعالیت می نمایند. افزایش رضایتمندی و ارتقاء رفاه اجتماعی را در پی خواهد داشت.

 

سازمان بیمه سلامت به لحاظ جایگاه قانونی خویش بعنوان بزرگترین نهاد بیمه درمانی کشور که مهمترین وظیفه اش گسترش کمی و کیفی بیمه سلامت و پوشش فراگیر و حفاظت از مردم در پرداخت هزینه های دریافت خدمات سلامت می باشد ، نقش بزرگی  در افزایش رضایتمند و ارتقاء رفاه اجتماعی ایفاد می نماید.

 

سوم آبان ماه سالورز تصویب قانون بیمه همگانی که مقارن با هفته بیمه سلامت ، فرصت مغتنمی است تا با تبیین اهمیت و جایگاه بسیار مهم بیمه سلامت و نقش آن در تحقق توسعه پایدار بر بستر مشارکت مردم و همراهی ممجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرائی و نیز بازنگری مجدد و اتخاذ رویکردی جدید نسبت به توانمندی ها ، دستاوردها و انتظارات موجود در این حوزه با استفاده از برنامه ریزی های منسجم و کلان میباشد.

 

بدینوسیله فرا رسیدن هفته بیمه سلامت را به تمامی همکاران فعال در حوزه بیمه به ویژه کارکنان خدوم بیمه سلامت استان که با ارج نهادن به حقوق شهروندی باعث آرامش و امنیت خاطر مردم شریف استان گردیده اند، تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون برای کلیه تلاشگران در این عرصه را از خداوند منان خواستارم.

تاریخ درج :  1400/8/4

تعداد بازدیدها : 611

ارسال نظر