جشنواره ویژه “عید تا عید”شرکت مخابرات ایران

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:


جشنواره ویژه “عید تا عید”شرکت مخابرات ایران


با توجه به فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر خم جشنواره فروش بسته های ترافیکی تخفیف دار اینترنت پرسرعت شامل بسته های زمان دار با تخفیف ویژه به مدت ۱۰ روزاز روز هجدهم تیرماه در  اختیار تمام مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات ایران قرار می گیرد.


به گزارش ابتکارجنوب مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت؛ مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران می توانند در این جشنواره فروش از ساعت ۱۲ روز شنبه هجدهم تیرماه  لغایت ساعت ۱۲روز ۲۸تیرماه ۱۴۰۱بسته های مورد علاقه خود را با تخفیفات ویژه خریداری و استفاده کنند.


محمدرضا بید خام افزود؛ هر یک از مشتریان می توانند در طول جشنواره نسبت به خرید هر یک از بسته ها اقدام و تا پایان قرارداد سرویس و یا پایان مورد مصرف زمانی امکان بهره برداری از این بسته تخفیف دار وجود خواهد داشت.



وی گفت؛ تا زمانی که ترافیک بسته و یا فرصت استفاده از آن به پایان نرسیده باشد امکان خرید بسته مجدد از همین گروه وجود ندارد و در صورت اتمام زمان قرارداد سرویس مشتری بیش از اتمام مدت زمان بسته ترافیکی یا حجم بسته ترافیکی بسته خریداری شده منقضی و مبلغی به مشتری عودت داده نمی شود و در کنار بسته های ترافیکی اضافه استاندارد اولویت مصرف با بسته ترافیکی عید تا عید خواهد بود.


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت مشتریان می توانند از طریق درگاه های فروش غیر حضوری شرکت مخابرات ایران ازجمله پرتال شرکت به نشانی www.tct.ir و همچنین استفاده از پنل کاربری مشتریان به نشانی ‏adsl.tci.irوکددستوری #۲۰۲۰*نسبت به خرید وشرکت در جشنواره “عیدتاعید” اقدام نمایند.

 بید خام در پایان گفت: بسته های ترافیکی جشنواره فروشی تا عید با مشخصات زیر در دسترس مشتریان قرار دارد.

تاریخ درج :  1401/4/20

تعداد بازدیدها : 410

ارسال نظر